poniedziałek, 16 stycznia 2012

Recenzja: Bioderma, Sebium, Gel Gommant

 

Bioderma, Sebium, Gel Gommant - Żel złuszczający do mycia twarzy

 

Kilka słów od producenta:

Zalecany do pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej oraz trądzikowej. Nie jest to typowy żel do codziennego mycia z drobinkami - mimo iż nieźle się pieni - jest to peeling, skóry tłuste i mieszane powinny go stosować 2-3 razy w tygodniu, skóry trądzikowe - raz w tygodniu (nakładamy jak tradycyjny peeling na zwilżoną skórę twarzy, delikatnie masując kolistymi ruchami przez 1-2 minuty).
- Dzięki zawartości kulistych ziarenek usuwa martwe komórki, nadmiar sebum oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia.
- Kwas salicylowy i kwas glikolowy przyśpieszają usuwanie martwych komórek naskórka oraz wspomagają odnowę komórkową.
- Niedetergentowe podłoże myjące pozwala usunąć mikroziarenka bez podrażniania skóry.
- Nieco kwaśne pH pozwala na dokładne oczyszczenie twarzy.

Skład: aqua (water), sodium laureth sulfate, lauryl glucoside, polyethylene, tridecyl salicylate, glycolic acid, xanthan gum, sodium hydroxde, benzoic acid, dehydroacetic acid, phenoxyethanol, parfum (fragrance).

Cena: ok. 32zł / 100ml 

 

Moja opinia:

 

Plusy:

- wyrównuje koloryt skóry

- pomaga się pozbyć suchych skórek

- przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji

- wydajny

- oczyszcza skórę

- delikatne drobinki nie podrażniają

- wygładza skórę

 

Minusy:

- jak dla mnie zbyt rzadka konsystencja, jest lejaca

- cena

 

Zakupiłam go jakiś czas temu, szukałam peelingu i pani w aptece polaciła mi właśnie ten żel z Biodermy, zakupiłam również krem do twarzy z tej samej serii, ale o nim będzie kiedy indziej.

Żel ma lejącą, rzadką konsystencję, ja wolę jednak coś bardziej gęstszego, choć nie jest to jakiś wielki minus dla tego produktu.

Delikatne drobinki złuszczają naskórek, skóra robi się gładka, odświeżona. Drobinki są delikatne nie podrażniają.

Skóra jest ładnie oczyszczona z zaskórników, usuwa nadmiar sebum.

Zel jest bardzo wydajny, wystarczy na dłuższy czas.

Dobrze przygotowuje skórę przed dalszą pielęgnacją, np. przed nalozeniem maseczki.

Opakowanie ładne, estetyczne, wygodne w użyciu.

 

Opinia końcowa.

Bardzo dobry żel peelingujący, cena dość wysoka, ale jakość bardzo dobra. 

2 komentarze:

  1. ciekawe, ja ostatnio stosuje peeling z jojobem z bielendy linia prof - i dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący kosmetyk, choć cena faktycznie duża. Ale zapewne jego wydajność wynagradza wydatek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)