wtorek, 18 stycznia 2011

Recenzja Podkładu Dior Diorskin Forever Teint Haute Perfection Tenue Extreme.

Mój odcień to 020, poleciła mi go Pani w Sephorze i muszę przyznać, że dobrze zrobiłam kupując go, nie nalezy do tanich podkładów, ponieważ zapłaciłam za niego 175zł. Najbardziej zależało mi na podkładzie na dzień matującym i kryjącym, ale nie szukałam podkładu który będzie bardzo dobrze krył, ponieważ moja cera tego nie wymaga.
Chciałam trwały podkład, który utrzyma się na mojej twarzy cały dzień bez jakichkolwiek poprawek.
Mam cerę mieszaną z tendencją do przetłuszczania sie, więc po kilku godzinach moja cera się świeci i nie wygląda to zbyt dobrze.
Wydaje mi się że znalazłam odpowiedni podkład dla siebie :)
Plusy:
- podkład ładnie stapia się ze skórą
- dobrze kryje
- matuje cerę na wiele godzin
- nie robi efektu maski
- nie brudzi ubrań
-nie podkreśla suchych skórek
- nie podkreśla zmarszczek

Co do minusów to jest jak na razie jeden, jego cena niestety :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)