niedziela, 6 marca 2011

Recenzja -Express Solutions, Baume Urgence `Bobos`

Ekspresowy balsam regenerujący.

Zakupiłam go w Sephorze w promocyjnej cenie 19zł, wczesniej nie znałam o tym balsamie żadnych opinii.Można powiedzieć, że kupiłam go w ciemno.

Według producenta powinien sobie doskonale poradzić z uszkodzeniami skóry tj. miejscowe opuchnięcia, przebarwienia i zaczerwienienia. 

Moim zdaniem z opuchnięciami nieźle sobie radzi, ale z przebarwieniami i zaczerwienioną skórą już nie bardzo. Stosuję go już od dłuższego czasu, miejscowo, dwa razy dziennie. Przebarwienia jak były tak są dalej widoczne, no może delikatnie rozjaśnione, ale cudów nie ma co oczekiwać.

Produkt nie uczula, może być stosowany przez alergików, nie zawiera konserwantów.

Dobrze radzi sobie z małymi uszkodzeniami skóry, łagodzi i koi. 

Sprawdził się również przy łuszczącej się skórze na nosie, po kilku dniach smarowania, skóra ładnie się zagoiła i przestała schodzić.

Ogólnie produkt godny polecenia, a jeszcze jak się trafi na promocję to tym bardziej warto skorzystać.

W awaryjnych sytuacjach pomocny, choć tak jak pisałam wcześniej cudów nie ma co się spodziewać, kosmetyk pomoże w niektórych przypadkach, ale nie zawsze tak jakbyśmy tego oczekiwali.

Opis produktu:

Pomaga zmniejszyć drobne niedoskonałości skóry, takie jak: przebarwienia, zaczerwienienia czy miejscowe opuchnięcia na twarzy i ciele.
Potęga działania aktywnych składników:
Zawiera ekstrakt LN5 - aktywny biopeptyd, który zastępuje naturalny składnik skóry - Maminin 5 odpowiedzialny za proces regeneracji tkanek.
Skuteczność tego opatentowanego wynalazku została potwierdzona przez dermatologów w badaniach klinicznych
Optymalna tolerancja dla wszystkich typów skóry, nie zawiera substancji zapachowych, konserwujących i parabenu. Specjalna formuła zmniejsza ryzyko wystąpienia alergii.Pojemność 15ml.
Opis produktu zaczerpnięty z wizaż.pl


1 komentarz:

  1. Wczoraj go kupiłam ;) jestem ciekawa jak będzie działać na mnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)