czwartek, 2 czerwca 2011

Zakupy BANDI

Wczoraj przyszły zakupione przeze mnie kosmetyki BANDI.
Nigdy nie miałam do czynienia z pielęgnacją tej firmy, więc postanowiłam wypróbować, lubię testować nowe kosmetyki, a może trafi się jakiś rewelacyjny do którego będe wracać.

Wybór był dość spory, ale musiałam się na coś zdecydować, więc padło na :
- Krem Złuszczający na noc Exfoliating Night Cream
-Krem Matujący SPF 18 Matifying Cream SPF 18
- Oczyszczająca Maseczka Drożdżowa Purifying Blackhead Eliminating Mask


Recenzje wkrótce po testach :)

Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Cierpliwie będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie do konkursu :D
    http://julkaxdd.blogspot.com/2011/06/konkurs-d.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem maski na wągry :)
    Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa Twojej opinii Ewesko , czekam an recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o tej firmie nie slyszalam, chetnie przeczytam opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzje,
    firma jakoś średnio dobrze mi się kojarzy, ale już ktoś chwalił ich krem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)