środa, 5 października 2011

Przypomnienie i zaproszenie.

Jakiś czas temu pisałam o sesjach zdjęciowych, głównie portretach.
Post zginął w nawale nowych postów, więc chciałam przypomnieć,
że nadal istnieje możliwość umówienia się na zdjęcia.

Chętne osoby proszę o zgłaszanie się w tym poście ewentualnie na mojego maila.
Jeśli zgłaszasz się w poście zostaw na siebie namiary na pewno odpiszę.
Jeśli zgłaszasz się bezpośrednio przez maila załącz proszę  dwa swoje zdjęcia (portret)

Na każdą wiadomość staram się odpisać.
Poprzednie zrealizowane "sesje" poniżej :D
Możecie zobaczyć również jakich zdjęć możecie się spodziewać.
Oczywiście makijaż do zdjęć wykonuję również, pomysł sesji proponuję ja, chyba że masz jakiś pomysł z chęcią go zrealizuję.


Zapraszam.

12 komentarzy:

  1. Powiem, że jestem zaciekawiona i chciałabym się dowiedzieć jakichś szczegółów :) Jeśli chcesz, to napisz coś więcej na: asiapop@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd Ty jesteś? Byłabym chętna ale pewnie odległośc to uniemożliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz jak znajdujesz na to czas z dwójką maluchów...?
    Podziwiam :)
    Mi ledwo teraz starcza czasu, żeby sprawdzić pocztę i bloga... Karmię, przewijam, czekam na odbeknięcie, lulam, doglądam... a gdy mi trochę wolnego czasu nawet skapnie, to siedzę i patrzę na maleństwo :))
    Chyba mam problem z organizacją :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzykla sosnowiec.

    Kempek, jak się chce to na wszystko czas się znajdzie :D Uważam że jestem lepiej zorganizowana niż przy jednym dziecku, wiem coś o tym bo mam jeszcze 11 letniego syna :P
    Bliźniaki są na tyle grzeczni że jak potrzeba to się zajmą zabawą i mama im nie potrzebna :P Zawsze są ze mną ale jak trzeba to poleżą grzecznie w łóżeczku i się bawią, wystarczy że mama jest blisko. A taka sesja nie trwa nie wiadomo ile, chłopcy nie są rozpieszczeni bo bym nie dała rady cokolwiek zrobić,nie mówię tu juz o pasji a np. o ugotowaniu obiadu czy innych rzeczy .Wszystko da się ogarnąć i poukładać tak że każdy będzie zadowolony :D Jak widać mam czas i na bloga co nie ujmuje nic moim synkom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja też poprosze o wiecej informacji na e-maila: madzia_g83@tlen.pl
    Bardzo grzeczne te toje bliźniaki, mój maż ze swoim bratem tacy nie byli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze daleko ode mnie mieszkasz bo chetnie bym sie zglosila do ciebei :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie kwestia wprawy :D
    Mój wprawdzie kłopotliwy bardzo nie jest, ale taka świeżynka, że jeszcze się nie ogarnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Bardzo proszę o szczegóły dotyczące sesji :) Pozdrawiam
    Sonia

    stawarczyks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) zaproszenie jest dalej aktualne?
    moj email: marysia85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chętnie jeśli jest taka możliwość:) Te makijaże są piękne:)Mój namiar efelinka84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)