środa, 26 października 2011

Recenzja:ARTDECO Eye Designer aplikator, cienie Eye Designer Refill.

ArtDeco Eye Designer - aplikator
Dwustronny aplikator z wymiennymi wkładami (nakrętki wypełnione pudrowym cieniem). Aplikator wykonany z gąbki wysokiej jakości (rubicell latex). Niezwykle praktyczny, szczególnie podczas podróży.
Wkłady z cieniami trzeba kupić osobno.

 Artdeco, Eye Designer Refill, Long Lasting Eyeshadow Powder (Cienie do powiek do aplikatora Eye Designer)
Końcówki - pojemniczki z cieniem do aplikatora Eye Designer, dostępne w dowolnym kolorze. Można tworzyć własne zestawy. Cień ma strukturę kremowo-pudrową, a całość przypomina kredkę do oczu lub pióro.
Zakupiłam jakiś czas temu aplikator jak i dwa cienie w kolorze brązowym nr26, oraz czarnym nr03. Bardzo spodobał mi się ten produkt w sklepie, fajny i wygodny gadżet, musiałam go mieć i przetestować :)


Plusy (ogółem dla aplikatora jak i cieni)
- wygodny w użyciu
- nie osypuje się absolutnie nic
- dobrze się rozprowadza
- kolory dobrze nasycone
- łatwy w użyciu
- trwałe opakowanie
- trwała gąbeczka do rozcierania
- dwa kształty gąbeczki

Minusy:
- bez bazy nie utrzymuje się zbyt długo na powiece
- do każdych dwóch cieni przydałby się nowy aplikator
- mała pojemność
- trudny w wydostaniu cień (końcówka kosmetyku)
- cena aplikatora jak i samych cieni

Tak jak pisałam powyżej produkt ten uznałam za fajny gadżet, który powinnam mieć w swoim kufrze :) Dobrze sprawuje się w podróży, zajmuje bardzo malo miejsca jak np. kredka do oczu.

Aplikacja cieni jest bardzo prosta, nabiera się minimalną ilość pigmentu na gąbeczkę. Pojemniczek z cieniem przykręcany jest do aplikatora po odkręceniu gąbeczkowy aplikator jest pokryty cieniem, który bez problemu nałożymy na powiekę. Dzięki funkcji przykręcania pojemniczków z cieniami przez przypadek nie wysypiemy pigmentu. Minus daje za to, że ciężko wydobyć resztę cienia z pojemniczka, czyli niewykorzystany do końca cień marnuje nam się. Aplikator na końcówce ma dwa kształty, grubości gąbeczek. Bardziej funkcjonalna moim zdaniem jest ta cieńsza i podłużna przy końcu, łatwiej się nią aplikuje cień. Okrągła i dość duża gąbeczka utrudnia precyzyjne nałożenie cienia. Gąbeczka z ostrym czubkiem może nam również posłużyć do zrobienia kreski z cienia tuż przy linii rzęs, świetnie nadaje się również do podkreślenia dolnej powieki.
Gąbeczki są bardzo trwałe, przy dłuższym użytkowaniu i praniu nic się z nimi nie dzieje.
Jeśli chcemy zakupić większą ilość cieni to jeden aplikator nam nie starczy, ponieważ cienie z pojemniczkami przykręcamy do aplikatora, więc jeden aplikator mamy tylko na dwa cienie.

Teraz kilka słów na temat samych cieni.
Pigmenty nie sypią się i nie pylą za co mają ode mnie za to wielki plus.
Kolory są nasycone, możemy stopniować intensywność makijażu oka wedle uznania.
co do trwałości najlepiej nałożyć na bazę, wtedy możemy być spokojne że po kilku godzinach będą na swoim miejscu, bez bazy cienie niestety, ale nie są zbyt trwałe, kolor blaknie, zbierają się w załamaniu powieki.

Ogólnie:

Fajny gadżet, dość dobrze się sprawdza jeśli potrzebujemy na szybko zrobić sobie makijaż, rewelacyjny także w podróży. Jakość cieni mnie nie zachwyciła, ale aplikator to bardzo dobry pomysł, gdyby cienie były lepszej jakości, uznałabym ten produkt za moje KWC.
Ogromną zaletą jest to że nic a nic cień nam się nie osypuje, sama byłam w szoku :)
Jeśli ktoś na co dzień robi szybki makijaż, może być zadowolony.









2 komentarze:

  1. Wow, cóż za cudowny blog! Piekne makijaże, rzetelne recenzje. Super! Pełen profesjonalizm. Trafiłam tu przypadkiem, ale z wielką przyjemnością zostanę na dłużej :) Obserwuję i czekam na więcej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go na kursie i moim zdaniem porażka, chociaż na tym kursie wszystkie kosmetyki są badziewne, chyba dali nam jakieś stare.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)