środa, 9 listopada 2011

Sibel Artist trolley - czyli nowy domek dla moich zabawek :)



Witam serdecznie.
Dziś miałam małą przeprowadzę moich zabawek, które wcześniej mieszkały w torbie takiej podobnej jak dawna granatowa Avonu, więc możecie sobie wyobrazić jaki tam miałam misz masz, a żeby cokolwiek znaleźć trzeba było kopać i kopać :P

Teraz moje "mazidła" mają ładny i wygodny domek, wszystko jest pod ręką, choć w dolnej części będę grzebać bo za duzo tego wszystkiego i mam poukładanie wszystko jedno na drugim, ale usilnie próbowałam się tam zmieścić, no i jakimś cudem mi się udało, choć pędzle moje już nie mają gdzie mieszkać :P

Kuferek zakupiłam w promocyjnej cenie 202,50 zł








Jest to kolejny zakup z polecenia Agabil, u niej na blogu mozna zobaczyć również filmik prezentujący ten kufer tutaj


Chciałam również przypomnieć że istnieje możliwość zrobienia sobie u mnie sesji zdjęciowej (portret) więcej info w ogłoszeniu tutaj

18 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz jak się cieszę że udało Ci się go kupić jeszcze w promocji, ze już dotarł i się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga dzięki Tobie bo dalas mi cynk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. co tam kufer... ta zawartość.... też chcę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny kufer..ale mi najbardziej podoba sie co jest w srodku :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kufer,wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę - to naprawdę super :). Kufer wygląda profesjonalnie i po prostu schludnie, a poza tym - jaki pojemny! :) Zazdroszczę..;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny!!! Pamiętam tę granatową torbę :D Nie po porównania do tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie sie prezentuje ;P ale ja nie lubie kufrów które jak sie postawi na kółkach to właściwie stoją prawie do góry nogami - cały porządek w kufrze sie burzy..

    OdpowiedzUsuń
  9. na jakiej stronie go kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny.

    Matlena z niego nic się nie wysypuje bo jest zamykany.
    Daria na stronie hurtowni Eurokos, ale z tego co wiem to jest ostatni kufer, mam go z wystawy nawet.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kuferek, tez go posiadam, jest pakowny, elegancki i bardzo wytrzymaly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eweska, ważyłaś kiedyś ten kufer na pusto? interesuje mnie jego waga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapytam również Ciebie kochana. Jak tam wrażenia po transporcie? nie bylo wypadków typu pokruszone cienie lub róże? jak kuferek "reaguje" na wstrząsy wywołane nierównym chodnikiem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)