czwartek, 15 grudnia 2011

Makijaz : Motyl? + mała propozycja


Witam :)

Chciałam sobie przetestować farbki do malowania ciała i twarzy i wyszedł mi taki trochkę artystyczny makijaż.
Mnie przypomina motyla, choć nie było to zmierzone :)

Kosmetyków za wiele tu nie ma ponieważ zmalowałam tylko pół twarzy :P
Podkład MAP
Puder MAC
Farbki Kryolan
Tusz MF



A teraz propozycja, krótko najpierw napiszę o co mi chodzi.
Jesli byłyby chętne osoby, które chciałyby abym wykonała jakiś makijaż krok po kroku, mogą przesyłać zdjęcia na mojego maila: zych81@tlen.pl
Chodzi o to, że może chciałybyście wykonać jakiś makijaż, który Wam się bardzo podoba a nie wiecie jak się do niego zabrać, ja spróbuję krok po kroku go odtworzyć i wyjaśnić jak go wykonać.
Jeśli nie będzie chętnych do nadesłania propozycji trudno :D A jak będzie ich za dużo to w miarę moich możliwości będę wybierać makijaże które później przedstawię Wam na blogu.

Mogą to być różne makijaże, ale pamiętajcie o przeslaniu zdjęcia na maila w tytule podajcie swój nick i w treści adres do swojego bloga jeśli takiego posiadacie :)


14 komentarzy:

  1. wizja super :) kolorki fajne :) jednak jak dla mnie za mało precyzyjne wykonanie, szczególnie to widać w wewn kąciku oka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnyyyyy... Ojej prawdziwe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie :D
    mnie się klojarzy z sarenką bambi :) te plamki i rudości

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny efekt - efekt motyla ;)) pewnie z ebeda chetne ja bede cos znajde i Ci podesle jest tyle makijazy ktore mnie zachwycaja a nie do konca wiem jak sie zabrac za nie

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, you are so creative and talented! I so like looks with red and yellow, it always reminds me of fire, and you are fierce in this fire look!

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie przypomina motyla :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matleena ;) spróbuj być idealnie precyzyjna przy dwójce małych dzieci ;)


    Super pomysłowo ews, brawo

    OdpowiedzUsuń
  8. My tutaj nie jesteśmy komisją konkursową by czepiać się błahostek typu wewnętrzny kącik...;-)
    Całość jest super:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)