sobota, 17 grudnia 2011

Makijaż: Sylewstrowy 3 *** Step - czekoladowy brokat ***



Witam :)
Dziś makijaż w kolorze czekolady z brokatem.
Propozycja Sylwestrowa, ale również na jakieś imprezy karnawałowe.

Krok 1 Na nałozoną bazę pod cienie UD nałożyłam powyżej załamania brązowo/złoty cień Inglot.





Krok 2 Na ruchomą powiekę nałożyłam żel do brokatu Kryolan i na to nałożyłam brokat.




Krok 3 W załamaniu ruchomej nakładam czekoladowy cień Inglot, wyciągając na ala kociaka.




Krok 4 Podkreślamy dolną powiekę brązowym cieniem Inglot.



Krok 5 Rozcieram dokładnie cienie.
W kąciku oka nakladam troszke brokatu, jasnym beżowym cieniem podkreślam łuk brwiowy i rozcieram górne granice cienia.




Krok 6 Tuszuję rzęsy i gotowe.


15 komentarzy:

  1. wooooooow! zakochałam się w tym makijażu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny !! i wydaje się być całkiem łatwy do wykonania.

    Poza tym kochana zostałaś oTAGowana. Mam nadzieję, że się przyłączysz do zabawy. Szczegóły na moim blogu:
    http://cleo80makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny =] jak migocze ten brokacik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eweska zrobisz swatche wkładów z Kryolana, tych z ostatniego zamówienia zbiorowego od Agi? Chodzi mi o pudry Glamour Glow
    Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna propozycja! niby nie skomplikowany a seksowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny :)

    Ania jutro zrobię swatche.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, mocno wyciągnął Ci oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle u Ciebie - przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem Twojego talentu! i piękne oczy :) to Twoje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)