piątek, 9 grudnia 2011

Recenzja: Puder w perełkach Glazel

Glazel puder w perełkach.

Kilka słów od producenta:


Dzięki szerokiej gamie kolorystycznej pudry w perełkach brązujące i rozświetlające mają wszechstronne zastosowanie. Ciemne kolory doskonale nadają skórze efekt złocistej opalenizny oraz modelują rysy twarzy. Pastelowe odcienie róży eksponują kości policzkowe, nadają świeżości i połysku całemu makijażowi. Jasne kolory perły i złota rozświetlają twarz nadając jej niezwykłego blasku. Każdy z kolorów można stosować osobno lub mieszać je tworząc bajeczne kompozycje.

Wzornik kolorów

Moja opinia:

Używam kulek już dłuższy czas, więc mogę co nie co o nich napisać :)
Testować mogłam puder w perełkach dzięki firmie Glazel od której otrzymałam tester.

Posiadam wersję rozświetlającą, numerku niestety nie podam ponieważ nie wiem jaki jest,nie mam podanego numeru na opakowaniu podejrzewam że jest to 16, choć mogę się mylić.

Plusy:
- ładny kolor 
- nadaje się do modelowania twarzy
- delikatnie rozświetlający
- mocno nasycony kolor
- wydajny
- łatwy w aplikacji
- dobrze się rozprowadza
- nie zapycha
- wybór kolorów


Minusy:
- trwałość
- dostępność




Z początku jak zobaczyłam odcień jaki mam, stwierdziłam że do niczego mi się nie nada, mam jasną karnację, a kulki dość ciemne, brązowawe.
Ale dałam im szansę i wypróbowałam. Trzeba uważać przy aplikacji i nakładać minimalną ilość, ponieważ pigmentacja jest dość mocna, ale można sobie stopniować intensywność.


Perełki nie posiadają nachalnego brokatu, jakiegoś mocnego błysku, subtelnie rozświetlają, cera jest świeża i promienista.
Uwielbiam go używać na kości policzkowe.


Dobrze się je aplikuje i rozprowadza, nie tworzą plam.
Nie zapychają i nie uczulają.

Puder w perełkach jest bardzo wydajny, wystarczy naprawdę na bardzo długo.
Co do trwałości to mam małe zastrzeżenia, ponieważ po kilku godzinach tak jakby puder się ulatniał i robił się mniej widoczny.
Ale jeśli potraktujemy go utrwalaczem wytrzyma wiele godzin.


O opakowaniu nie będę pisać, ponieważ jak pisałam powyżej mam tester, więc opakowanie na pewno różni się od oryginalnego.


Cena dość niska, mega wydajne  w miarę dobra jakość,  efekt jaki można nimi wyczarować zasługują na dobra ocenę. Na pewno nie są najlepsze, ale dobre, warto je wypróbować.






1 komentarz:

  1. ciekawy produkt, szeroka gama kolorystyczna jak na puder na prawde :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)