czwartek, 31 maja 2012

***Escher's Reflections***

Witam w ten czwartkowy ranek :)
Dzisiaj przychodzę do Was z publikacją, która ukazała się na Design Scene  z udziałem wspaniałego fotografa  z którym mam przyjemność współpracować od lat - Witalisz Szołtys  
oraz z udziałem znakomitej modelki, a także blogerki i fotografki w jednym Mirelli Szymoniak te zdjęcia nie były takie jakie są :) 
Zapraszam na jej blog fogdancing warto tam zaglądać, wiele się dzieje i dziać będzie, ale o tym później.
Wspaniałe fryzury, wykonała Czarna Róża Art








Na koniec chciałam Was również zaprosić na nasz nowy , mam nadzieję, ciekawy projekt razem z  Mirellą,
który już niebawem będzie ukazywał się, regularnie na naszych blogach. 
Mam nadzieję, że Was zainteresuje i będziecie z chęcią zaglądać nasze blogi :)


Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)