poniedziałek, 21 maja 2012

Recenzja: MAC *** Haute & Naughty Lash Mascara ***

MAC, Haute & Naughty Lash Mascara (Tusz do rzęs 2 w 1)

 

Kilka słów od producenta:

 Maskara 2 w 1, pozwala wybrać pomiędzy naturalnym makijażem na dzień i mocniejszym, ekstremalnym podkreśleniem rzęs na wieczór.
Bardzo ładnie podkreśla każdy look i jest wydajna.

Typowa maskara 2 w 1, pozwalająca wybierać między naturalnym makijażem dziennym i ekstremalnym wieczorowym. Przekręcenie fioletowej końcówki pozwala na wydobycie większej ilości kosmetyku i mocniejszy efekt, różowa końcówka to efekt naturalny i delikatny. Ciekawostką jest fakt, że dla uzyskania pełnego makijażu (w obu opcjach) wystarczy jedno pociągnięcie – nie trzeba nakładać kilku warstw. Tusz jest gęsty i kremowy, dokładnie pokrywa każdą rzęsę. Niezależnie od wybranej „mocy” pogrubienia, tusz trzyma się cały dzień i nie kruszy.

Cena: 82zł / 9g

 Zdjęcie: Szczoteczka górna.

 

Moja opinia:

 

Plusy:

- dwa w jednym

- nie kruszy się

- ładna mocna czerń

- nie skleja nadmiernie rzęs

- nie podrażnia oczu

- nie szczypie w oczy

- ładne opakowanie

- łatwy w użyciu

- dość dobrze wydłuża jak i pogrubia rzęsy

Minusy:

- dość długo schnie, przez co może odbijać się na powiece

- cena

- dolna szczoteczka nabiera za dużo kosmetyku

Zdjęcie: Szczoteczka dolna

 

Skusiłam się na ten tusz i zakupiłam go od Agabil po okazyjnej cenie, nie wiem czy bym się zdecydowała na niego w sklepie po tylu niekorzystnych opiniach w necie.

Nie miałam przekonania do maskar MAC po wpadce z Zoom Lash, który okazał się dla mnie wielkim niewypałem.

 

Zdjęcie: Szczoteczka górna.

 

No ale ostatecznie maskara ta wylądowała u mnie w kuferku.

Mogę już na samym początku napisać, że jestem zadowolona z tej maskary, używam praktycznie codziennie.

 

Funkcja 2w1 bardzo fajna, choć przyznam że używam przeważnie dwóch szczoteczek jednocześnie, ponieważ górna cieńsza szczoteczka daje efekt bardzo delikatny i fajnie rozczesuje rzęsy, a dolna grubsza szczoteczka mocniej podkreśla rzęsy, wydłuża i pogrubia. Czasami używam samodzielnie wersji delikatnej, jeśli chcę na szybko podkreślić rzęsy i nie bawić się w rozczesywanie.

 

Zdjęcie: Szczoteczka dolna

 

MAC Haute & Naughty Lash nie podrażnił mi oczu, nie szczypie, nie uczula, nie powoduje potopu łez.

Jest trwały, nie kruszy się, ani nie rozmazuje. Po nałożeniu jednak dość długo schnie i jeśli zaczniemy mrugać może nam się odbić na powiece.

Szczoteczki wygodne w użyciu, choć górna jest jak dla mnie zbyt giętka i cienka, podczas malowania wygina się, c utrudnia nam wykonanie makijazu oka,  ale uważam że trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić i później nie ma już tego problemu.

 

Cena jak dla mnie za wysoka, są dobre tusze w niższej cenie, więc jeśli miałabym go zakupić po cenie sklepowej pewnie bym tego nie zrobiła, zwłaszcza że maskara ta nie jest ideałem.


Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

7 komentarzy:

  1. Jaka maskara jest Twoją ulubioną?

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie szału ni maaa.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ciekawa jestem, jakiej mascary używasz na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za komentarze.
    Odnośnie maskary to chyba najlepsze były i z chęcią do nich wracam to MF 2000 calorie i Lancome Hypnose .

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piekny kolor oczu. Zazdroszczę .
    Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się nie podoba efekt na oczach, ale prawda oczy ładne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)