piątek, 27 lipca 2012

CHI Curl Preserve Shampoo - Ambasada Piękna

CHI Curl Preserve Shampoo

 

Gama produktów CHI, to produkty o najwyższe jakości i innowacyjnej technologii, która dotychczas była dostępna wyłącznie dla profesjonalistów. Teraz będzie można stosować te wspaniałe kosmetyki i urządzenia również w domu. Produkty CHI wytwarzane z naturalnych, ekologicznych składników, są idealne, aby dbać o włosy, każdego dnia, a także w trakcie ich modelowania i stylizacji na specjalne okazje.
Szampon do włosów kręconych
Szampon delikatnie myjący i nawilżający włosy.
Wygładza włosy, podkreślając skręt loków.
Polecany do włosów farbowanych i po trwałej ondulacji. 
 Zastosowanie:
Nałóż niewielką ilość szamponu na wilgotne włosy i wmasuj delikatnie
Następnie dokładnie spłucz



Plusy:
- wydajny
- dobrze się pieni
- dobrze myje włosy
- wygodny w użyciu
-  wygładza włosy
- nawilża
Minusy:
- zapach
- dostępność
We wcześniejszych postach można przeczytać recenzję odżywki do włosów z tej samej serii, dziś opiszę moje wrażenia dotyczące szamponu do włosów kręconych.
Głównym zadaniem jakie ma spełniać szampon jest oczywiście mycie włosów i skóry głowy, produkt ten dobrze spełnia swe zadanie, a przy tym jest wydajny, wystarczy niewielka ilość kosmetyku, aby dobrze umyć włosy, dobrze się pieni . 
Nie podoba mi się natomiast zapach tego szamponu, lubię delikatne, kwiatowe zapachy, a szampon ten moim zdaniem pachnie męskimi perfumami i długo utrzymuje się na włosach.
Włosy po użyciu szamponu są wygładzone, dość dobrze nawilżone, dobrze się rozczesują, ale niestety niezbyt dobrze podkreśla naturalny skręt włosów, czego głównie oczekiwałam.
Moje włosy mają tendencję do puszenia się czemu ten produkt w połączeniu z odżywką zapobiegał, nie musiałam się martwić w deszczowa pogodę, że będę miała afro na głowie.

Opakowanie estetyczne wygodne w użyciu do momentu gdy zostanie nam około 1/4 produktu. Butelka  jest twarda i cięzko wycisnąć resztki kosmetyku, a butelka odwrócona do góry dnem nie utrzymuje się zbyt dobrze, chyba że na prostej powierzchni, ewentualnie jak włożymy ją do jakiegoś kubka.


CHI Curl Preserve to produkt profesjonalny nie kupimy go w drogerii, ewentualnie przez internet lub w hurtowni fryzjerskiej.


Podsumowanie:

Jeśli producent twierdzi, że jest to produkt profesjonalny, to oczekuję od niego czegoś więcej niż po drogeryjnych kosmetykach, bo takie mam w niższej cenie i "pod ręką". Spodziewałam się, że moje włosy będą wyglądały jak po wizycie u fryzjera, niestety, ale tak nie było.

Raczej nie kupię tego szamponu, ponieważ podobną jakość będę miała w niższej cenie używając innych produktów. Szampon ten zaliczam do średnich jakościowo.






Szampon ten otrzymałam do przetestowania od Ambasady Piękna  lecz nie ma ona wpływu na moją recenzję.
Pozdrawiam.


4 komentarze:

  1. Mimo wszystko zaciekawil mnie, chetnie bym sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zestaw Volume i tak wydajnych produktów dawno nie miałam :) Swoje stosuję od lutego (myjąc włosy co 3 dni) - jestem w szoku :) Szkoda, że Curl nie spełnia swojej podstawowej roli :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)