piątek, 21 września 2012

Nowy wygląd bloga, problemy z komputerem, przymusowy urlop od blogowania.

Witam serdecznie :) 
Dziś taki post na szybko.

Jak widać mój blog zmienił wygląd dzięki Kasi z bloga http://wymien-sie.blogspot.com/ za co serdecznie dziękuję, zwłaszcza za cierpliwość :D


Chciałam się również strasznie pożalić ponieważ na wykończeniu jest mój dysk w komputerze, na szybko zrywam co się da, aby jak najwięcej uratować. 
Nie mogę nawet zrobić kopi zapasowej dysku, jakies błędy ciągle wyskakują, więc pozostało mi zgranie jak największej ilości zdjęć, na nich najbardziej mi zależy.
Jutro oddaję komp do sprawdzenia dysku i prawdopodobnie trzeba będzie go wymienić, więc niestety, ale dopóki nie będę miała sprawnego komputera nie będzie mnie również na blogu.

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda się jakoś wszystko uratować!

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy wygląd bloga jest bardzo ładny, skromny :)
    mam nadzieję te, że jakoś dasz radę uratować wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny baner. naprawdę urzeka oko tą czystością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywna zmiana, podoba mi się :) Trzymam kciuki za reanimację dysku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za ratowanie cennych zbiorów - przeżyłam już kiedyś taki informatyczny horror...

    A nowy banner jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metamorfoza :) Bądź dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasny blog jest bardziej czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że szybko naprawisz sobie komputer :*

    OdpowiedzUsuń
  9. baner jest piękny :)) także bym taki chciała... :)))))

    I wracaj szybko, będę czekać :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)