niedziela, 9 września 2012

Śląskie blogerki - relacja ze spotkania w Katowicach - duża ilość zdjęć :)

Witam :)
Jak wiecie dziś odbyło się spotkanie blogerek w Katowicach, część pewnie jeszcze dobrze się bawi, ja niestety ze względu na moje 16 miesięczne bliźniaki, dość szybko musiałam opuścić spotkanie.

Z wieloma dziewczynami nie udało mi się porozmawiać czego strasznie żałuję, ale było nas bardzo dużo bo 40 osób więc nawet jakbym siedziała do 22 było by i tak mało czasu na osobiste poznanie dziewczyn, ale mam nadzieję do następnego :)

Z tego miejsca dziękuję organizatorkom za super spotkanie,oraz wielu firmom za za-sponsorowanie dla uczestniczek wspaniałych prezentów.Nikt nie spodziewał się takiej ilości:)
Z racji tego że wyszłam wcześniej ominęła mnie jedna niespodzianka, ciekawe jaka, poczytam o niej pewnie w innych relacjach :)
Spotkanie choć w moim przypadku krótkie, ale dzięki temu poznałam bliżej kilka fantastycznych blogerek, których blogi śledzę dość często.


A teraz relacja , uwaga dużo zdjęć, choć wszystkich dziewczyn na nich nie ma.
Wrzucę również filmik jak się przetworzy :)

No to zaczynamy :)

Spotkanie odbyło się w Katowicach o godz 14 w  pubie ...










 Kawka smaczna była :)





















 Ilość zdjęć ogromna, ale nie sposób wybrać kilka na tak dużym spotkaniu.
Na koniec niespodzianki od sponsorów.






Edytuję i wrzucam filmik o którym wcześniej wspominałam :)



Jeśli to czytasz dobrnęłaś/ łeś do końca tego postu, za co serdecznie dziękuję, łatwo nie było :)

Pozdrawiam :)

65 komentarzy:

  1. pozazdrościć takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee tam właśnie że łatwo było dobrnąć do końca :) Fajne spotkanie, same babeczki i wspaniałe podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybka jesteś. Boże, jak ja na zdjęciach wychodzę ... nic tylko się zamknąć w ciemnym lochu ;( A nie było Cię na niespodziance firmy diadem, która przygotowała dla nas bardzo fajne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaprysek nie kapryś! Super zdjęcie mamy ;)

      Usuń
    2. Co Ty gadasz?! Ja to na zdjęciach wychodzę tragicznie :/ :(:(

      Usuń
    3. ee tam szybka, byłam dużo wcześniej w domku niż wy :)

      Usuń
    4. Oj wy marudy :) Oglądam oglądam , a tu ja - nawet nie wiem kiedy mi to zdjęcie zrobiłaś :) Szalenie miło było was wszystkie poznać :)

      Usuń
    5. Jejciu ja już za Wami tęsknię ... i już nie marudzę tylko ... możecie mnie usunąć ;p < taki żarciuszek ;p ;p >

      Usuń
    6. Kaprysku, marudź do woli :*

      Usuń
  4. Jezu... z ta moja bladoscia to do Zmierzchu angaz mam gwarantowany ;) Strasznie fajnie bylo Cie poznac! Do nastepnego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miło było mi cię poznać i mam nadzieję do następnego. A bladością się nie przejmuj przy tych ciemnościach tam panujących, lampa prawie na full zrobiła swoje :)

      Usuń
  5. Ale fajnie ze sie moglyscie poznac...tez bym chetnie przyjechala na takie spotkanie...moze w przyszlym roku sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu no mam nadzieję,że się kiedys uda spotkać :)

      Usuń
  6. ło matko, sporo was było i ciekawe prezenty. na pewno miałyście fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze spotkanie było świetne :D Szybko uwinęłaś się z tymi zdjęciami :) Czy można liczyć na linka do picasy? ;)
    Btw, ja jeszcze nie rozpakowałam wszystkiego, aż się boję ile tego jest!
    Mam nadzieję, że na następnym spotkaniu uda mi sie pogadać z tą częścią dziewczyn, z którymi nie udało mi się zamienić nawet słowa tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://picasaweb.google.com/104751145455735160113/SpotkanieBlogerek?authkey=Gv1sRgCLXPlvD3xeWwRQ

      Usuń
  8. świetne spotkanko :)) dużo osób było, pewnie cały lokal wynajęty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia piękne;) A na spotkaniu było cudownie ;) Szkoda, że nie udało się porozmawiać ze wszystkimi:( Ale myślę, że następnym razem się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że musiałaś wcześniej wyjść, jednak mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy i może wtedy będziesz mogła posiedzieć dłużej :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równiez mam taką nadzieję, jesli kolejny termin mi podpasuje na pewno zostanę prawie do samego końca :D

      Usuń
  11. Gratuluję spotkania. Piękne dziewczyny na nim były.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja Wam dziewczyny zazdroszczę... :D Mam tylko nadzieję,ze będę miała okazję Was wszystkie kiedyś poznać na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Było świetnie! Dziękuję za przemiło spędzony czas i mam nadzieję że to nie było nasze ostatnie spotkanie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło było cię poznać :* I do następnego :)

      Usuń
  14. O! I ja tam jestem! Świetne spotkanie. :)
    Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać i będzie nam dane poznać się ze wszystkimi. :)

    Dołączam się do prośby Ani o link do picassy, bo zdjęcia rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://picasaweb.google.com/104751145455735160113/SpotkanieBlogerek?authkey=Gv1sRgCLXPlvD3xeWwRQ

      Usuń
    2. Jeszcze będę popołudniu wrzucać na picase kolejne jakie tam jeszcze mam na karcie.

      Usuń
  15. Fajnie, że mogłyście się poznać :)
    W blogowaniu jestem początkująca, jednak chętnie bym się spotkała z blogerkami z Śląska, Dolnego Śląska lub Opolszczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, nawet filmik nakręciłas, super! A to foto moje paskudne hahahaha

    tą jedną niespodziankę dla Ciebie mam :P jakoś przekaże;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehheh dzięki :)

      Filmik króciutki, ale zawsze coś :)

      Usuń
  17. Wspaniale! Zazdroszczę Wam tego spotkania. Jak pojawiła się informacja o spotkaniu to nawet myślałam, żeby się wybrać, ale... no niestety... termin mi nie spasował, poza tym ciężko Juniorka zostawić na tyle czasu. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie coś w Krakowie, bo mam bliżej :)
    Fajnie byłoby poznać osobiście inne blogerki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostawiłam dwóch maluszków :P No ale ja do K-ic mam blisko :) I chociaż na chwilkę trzeba było się wyrwać :)

      Usuń
  18. Było cudnie :) więcej takich spotkań!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu w końcu na żywo cię poznałam :*

      Usuń
  19. Spotkanie bardzo udane! Nic, tylko organizować kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia :) Szkoda, że tak szybko uciekłaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Również strasznie żałuję że tak szybko musiałam się zmywać.

      Usuń
  21. Było super, pozdrowiłaś od nas blizniaki?:)
    Ale tyyyyyle bab w jednym miejscu:P że ciężko było pogadać ze wszystkimi :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Aż zatęskniłam za naszym warszawskim czerwcowym spotkaniem! Taka integracja to świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super atmosfera, świetne osoby. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  24. było fantastycznie dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że tak krótko zostałaś, ale było przemiło Cię poznać, no i oczywiście zgodnie z tym co się spodziewałam, pomimo ciemności egipskich panujących w lokalu - piękne zdjęcia! Do następnego!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. buuuuuuuuuuuu.....usialyscie sie swietnie bawic...Wsrod slazaczek dobra zabawa gwarantowana :) i te prezenty!!! Niebooo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło było Cię poznać :)
    Spotkanie jak najbardziej udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana! było tak pięknie. Cieszę się, że mimo obowiązków znalazłaś dla nas chwilkę ;) do szybkiego następnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. spotkanie pewnie było niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za dużo tu mnie z początku! I te moje dziwne miny :D

    A tak poza tym to spotkanie jak najbardziej mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  31. pewnie było genialnie. Żałuję, ze ominęła mnie tak świetna "impreza", bo do Katowic mam zaledwie 30 minut autobusem... ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia, superrrr :) będe miło wspomniać to spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Miszcz fotografii!! I na filmik się załapałam ;)) Było super, ja niestety też niedługo po tobie musiałam wyjść, ale warto było w ogóle przywędrować na to spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :)
    Dziewczyny , że Wy dałyście radę się odnaleźć wśród tych toreb... podziwiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW! Sponsorzy się postarali, szkoda, że mnie nikt nie zaprosił :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O jak zazdroszcze! Zawsze ogladam takie relacje i az sama bym sie chciala wybrac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)