sobota, 8 grudnia 2012

Trochę prywaty / dalej szukam dziewczyn do sesji

Witam.
Dziś troszkę od prywatnej strony, weekendowy, leniwy post :P 
Pogoda za oknem świetna, lekki mrozek, słonko i dość sporo śniegu, a to wielka radość dla dzieciaków :D I ja ze swoją trójka chłopaków skorzystaliśmy z pogody i wybraliśmy się na spacerek, poliki czerwone, nosy zmarznięte, ale chyba o to nam chodziło :D 
Jestem ciepłolubna, ale uwielbiam takie zimowe spacerki jak słonko świeci i ta radość chłopców, pierwsze spotkanie ze śniegiem, tak -byli przeziębieni i siedzieliśmy w domku, a dziś wyszli pierwszy raz na własnych nóżkach na śnieżek. Takie chwile chyba pamięta się całe życie, a mina dzieciaczków bezcenna :D








 Na koniec małe przypomnienie (literówka na plakacie, więc proszę o wybaczenie)


Zgłoszenia na maila zych81@tlen.pl lub poprzez wiadomość prywatną na profilu FB.

Pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Hmmm a z jakiej miejscowości poszukujesz dziewczyn?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam to samo pytanko :) z jakich miejscowości :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny nie wahajcie się jeśli mieszkacie w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze,szkoda ze tak daleko,ja z warszawy jestem, a chetnie bym wziela w czyms takim udzial jesli bym sie nadawala.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie już kiedyś miałaś, więc się zgłoszę jeszcze, tylko znajdę chwilkę żeby zrobić foto bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz wysyłać fot : P Wyślij mi na FB info z dostępnością (jakie dni, godziny)

      Usuń
  6. Ja teraz przerabiam spacery z 2-letnim siostrzeńcem, zawsze jest wesoło, zwłaszcza jak trafimy na jakąś zaspę ;)
    p.s Szkoda, że Sosnowiec jest tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja może po sesji(na uczelni) znajdę czas, jeśli będziesz szukać jeszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s nie czy bym wszyła na zdjęciach tak ładnie jak Twoje chłopaki ;)

      Usuń
  8. ja juz wysylalam wiec nie mam co znow proboac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie o to chodzi że nie masz co próbować, tylko szczerze to nie wiem czy przyjazd jest opłacalny, miałam wiele zgłoszeń z daleka, ja zdjęcia robię w domowym "studio" i robię tylko portrety, więc nie ciągam dziewczyn z daleka, bo to jakaś bardzo profesjonalna sesja nie jest.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)