środa, 9 stycznia 2013

Konkurs na 2 urodziny bloga- Zapraszam

Witam .
Przychodzę do Was z konkursem, który postanowiłam zorganizować z okazji zbliżających się drugich "urodzin" bloga.

Do wygrania sesja portretowa w Sosnowcu, plus nagroda kosmetyczna niespodzianka.

Zasady są bardzo proste:
- wystarczy być publicznym obserwatorem bloga http://pedzlem-malowane.blogspot.com/
- polubić profil na FB https://www.facebook.com/Zych.wizaz
- napisz w kilku słowach co najbardziej lubisz czytać/oglądać na moim blogu.

Będzie miło jeśli udostępnisz info o konkursie na swoim profilu FB lub blogu, lecz nie jest to warunek konieczny.

Konkurs trwa do 23 stycznia , termin sesji do ustalenia.


Zapraszam.


11 komentarzy:

  1. a ja jestem ciekawa, czy dalej można się zgłaszać na sesje do magazynu? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ktoś nie ma konta na fejsie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może pominąć ten krok :)

      Usuń
    2. obserwuje jako: srebrnaLENTI
      Odp: najbardziej lubię oglądać Twoje makijaże ;) Lubię różne typy makijaży, a u Ciebie mogę oglądać zazwyczaj dzienne. Wiadomo makijaż artystyczny jest raczej do podziwiania lub na wyjątkowe okazje,a makijaż dzienny jest na co dzień ;P Dla większości z nas bardzo istotny. Fajnie że robisz też "Stepy" dla mnie jako czytelniczki jest to bardzo pomocne bo mogę popróbować. Niestety brak mi zdolności manualnych (tak jak tej babeczce co restaurowała obraz "Ecce Homo" ;P ), wiec przeważnie tylko oglądam co stworzyłaś ;)

      Usuń
  3. tez o fejsa mialam pytac ale juz wiem ;)
    wiec obserwuje jako:BeryPassions
    Odp:Nie bede zaskakująca ani tez nie zadziwie nikogo ta odpowiedzia ,ale w Twoim blogu podobaja mi sie najbardziej oczywiscie makijaze,wszystkie sa dopracowane ,idealnie brzydko nazwe obrobione (z powodu poznej godziny moj zasób słownictwa moze byc nieco nie adekwatny do dobrej mowy polskiej).Może to tez jest plusem a własciwie nie moze tylko napewno ,że lubisz fotografie a co jak co te dwie rzeczy ida w parze , o nie dosc ze kogos ładnie pomalujesz to jeszcze mu cykniesz ładne zdj.Wiec zastanawiam sie kiedy Ty spisz skoro pewnie klientki stoja do Ciebie w kolejkach olbrzymich rozmiarów;).Teraz przeczytałam ,,że to miało byc kilka słow.Wyszło kilka razy kilka razy kilka , ale mam nadzieje ze wybaczysz to uchybienie.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię czytać kryminały. Może dlatego że, najbardizej zmuszają do logicznego myślenia. Lubię, rozwiązywać zagadki, kombinować kto kim jest, analizować. W książce dla mnie, musi być, napięcie oraz emocje.
    A na twoim blogu najbardziej lubię oglądać, metamorfozy. To że masz talent, to każdy o tym wie. To dzięki tobie kobieta może poczuć się piękna, spełniona, dowartościowana. Uświadomiłaś niejednej osobie że warto spełniać swoje marzenia, dowodem na to, są te piękne przemiany kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się rozpisałam, a mój komentarz utkwił gdzieś w przestrzeni internetowej.... :( no cóż, postaram się powtórzyć moje wypociny ;)

    blog obserwuję jako Trouble Maker
    na fb: Beata Szulim

    Twój blog urzekł mnie przede wszystkim metamorfozami. Kiedy jakimś cudem natrafiłam na tego bloga w ciągu kilku godzin przejrzałam wszystkie metamorfozy, które zrobiłaś (a to nie lada wyczyn, bo jest ich aż 178!) - wszystkie są dopracowane w najmniejszym szczególe, od zdjęcia samego w sobie po makijaże! Jako kobieta pełna kompleksów szczególnie uwielbiam metamorfozy, bo pokazują jak wydobyć z, wydawać by się mogło przeciętnej, kobiety jej naturalne piękno. Ale to nie wszystko - metamorfozy to także przemiany w innym wymiarze - kiedy kobieta czuje się piękna to rozkwita, wychodzi z niej pewność siebie, odwaga, przyciąga spojrzenia... Chyba właśnie dlatego my, kobiety tak bardzo kochamy wszelkie metamorfozy, makijaże, pielęgnację... Dodatkowo na blogu podobają mi się posty typu "step by step" - bo coś mogę podpatrzeć, wypróbować w leniwy weekend z lepszym bądź gorszym skutkiem, a potem wykorzystać "naukę" w ciągu tygodnia. Poza tym blog w sam sobie jest fajnie prowadzony - nie jest przeładowany formą, treścią, wszystko jest spójne, skomponowane, przemyślane.

    Pozdrawiam, Beata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle myślę o tej sesji w Sosnowcu... jeśli jakimś cudem udałoby mi się ją wygrać, to nie jestem w stanie powiedzieć czy na pewno dałabym radę pojechać aż do Sosnowca, bo dla mnie, niezmotoryzowanej kobity, to po prostu dość daleko ;( dlatego chyba muszę się "wypisać". Nie kasuj proszę powyższego komentarza - podpisuję się pod nim rękoma i nogami. Dodatkowo teraz kiedy powstała e-makeupownia to dodatkowy plus dla Ciebie za stworzenie czegoś co zdecydowanie wypełniło lukę na rynku ;) Do wzięcia udziału w tym konkursie podkusiła mnie chyba moja lwia rywalizacja i wizja sesji, które u Ciebie są wręcz fantastyczne, ale po przemyśleniach z wielkim żalem muszę powiedzieć, że się wypisuję żeby nie robić potem ewentualnych problemów i życzę wszystkim dziewczynom powodzenia! eh, szkoda, że Sosnowiec nie jest bliżej Warszawy to na pewno z wielkim biciem serca czekałabym na wyniki, a tak - nie będę robić sztucznego tłoku ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. blog obserwuję jako dominika2103
    na fb: Dominika Olszewska

    Oglądam, czytam ,podziwiam i nadziwić się nie mogę. Nieraz zaniemówiłam z wrażenia na widok metamorfoz, które u Ciebie znalazłam. Ogromne WOW! Dzięki tej części bloga przekonuję się, że w każdej z nas ukryte jest piękno, którego niekiedy na pierwszy rzut oka nie widać. Sama chętnie poddałabym się takiej metamorfozie. Piękne te prace. Z niecierpliwością czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)