piątek, 18 stycznia 2013

Makijaż z cyrkoniami / e-makeupownia.

Witam.
Jak część z Was pewnie wie, po wielu bojach, ruszył dziś pierwszy numer magazynu klik , kto nie widział zapraszam serdecznie.
Wykonałam do magazynu mniej innym makijaż z cyrkoniami, moim zdaniem dobry na karnawał :P

Zapraszam również do zgłaszania się na sesje zdjęciowe, osoby, które chciałby się zobaczyć w naszym magazynie :)
Zgłoszenia na mail: zych81@tlen.pl sesja w Sosnowcu.


Makijaż&foto: ja
pozowała Daria





Pozdrawiam.

23 komentarze:

  1. pomysł bardzo fajny a makijaż prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten makijaż nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sam makijaż oka przepiękny, jednak cekiny nie przemawiają do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiadomo każdy ma inny gust :)

      Usuń
  4. makijaż bosski! jak ja bym chciała się umieć tak pięknie malować! ale cekiny nie są dla mnie, za to cała reszta... zwariować z zachwytu idzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż super, jednak te cekiny mi tu jakoś nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeszcze chciałam zapytać, czy magazyn bedzie wydawany w formie drukowanej, czy tylko internetowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną tylko w wersji internetowej.

      Usuń
  7. Ten makijaż pięknie podkreślił ogromne oczyska modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten makijaż. Z lekką nutką szaleństwa ale nieprzeładowany, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż, cekiny robią super wrażenie! masz talent!:) Chciałam Cię poinformować o wykorzystaniu 1 Twojego zdjęcia i napisaniu o Tobie na moim blogu http://cosmetico-conmigo.blogspot.co.uk/ , mam nadzieję że nie masz nic przeciwko, a jeśli masz, to proszę napisz,a usunę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Magazyn oczywiście już przeglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. BRAWO,BRAWO ,BRAWO ! kupa pracy sie oplacila ,bo magazyn pieknie sie prezentuje ! makijaze i smykalke Twoja do zdjec od zawsze love :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)