środa, 26 czerwca 2013

MeMeMe Szybkoschnący lakier do paznokci

 MeMeMe Szybkoschnący lakier do paznokci

MeMeMe Nail Collection  Szybkoschnąca formuła lakieru wraz z gęstym pigmentem gwarantuje wspaniały kolor oraz połysk i to wszystko już przy jednej warstwie lakieru.
Lakier dzięki swojej formule nadaje paznokciom wyjątkowego połysku.
Dobrze rozprowadza się na płytce.
Dzięki unikalnej, płaskiej budowie pędzelka lakier rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.

Pojemność: 12ml
Termin przydatności: 6 m-cy od otwarcia

Skład:
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC, ACID/NEOPENTYL, GYLCOL, TRIMELLITICANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, PROPYL ACETATE, TRIPHENYL PHOSPHATE, TRIMETHYL PENTAYL DIISOBUTYRATE, BUTYL ALCOHOL, STEARALKONIUM, HECTORITE, DIACENTONE ALCOHOL, DIMETHICONE, CITRICACID, BENZOPHENONE – 1. MICA, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, POLYBUTYLENE TEREPHTHALE, POLYACRYLATE – 4, CALCIUMALUMINIUMBOROSILICATE. MAYCONTAIN: CI 77891, CI 60725, CI 19140, CI 15850, CI 15880, CI 73360, CI 77510, CI 77499, CI 77491, CI 77266, CI 77000, CI 77163.



Moja opinia:


+ dobrze kryje, wystarczą dwie warstwy
+ szybko schnie
+ ładny odcień
+ szeroki pędzelek
+ ładnie błyszczy
+ wydajny

- nietrwały
- zbyt lejący


Nie jestem maniaczką lakierów do paznokci, maluję je od czasu do czasu, a wszystko dlatego że lakiery są z reguły u mnie nie trwałe, porządki w domu, dzieci, zmywanie naczyń, wszystko to źle wpływa na trwałość, a nie potrafię nic robić w rękawiczkach. 

Lakier MeMeMe jest niestety u mnie nietrwały i to bardzo, wystarczy że dwa razy zmyję naczynia i już odpryskuje, co nie zdarzało się przy innych, choć nie mam jakiegoś wielkiego porównania bo jak pisałam powyżej, sporadycznie maluję paznokcie.
Duży plus u mnie za szeroki pędzelek, ponieważ takie lubię i łatwiej mi się nimi maluje, sam kosmetyk jest dość rzadki i to mi przeszkadza.
Kolejny plus za obietnice producenta odnośnie schnięcia lakieru, schnie bardzo szybko z czego jestem zadowolona bo przy dzieciaczkach nie mam dużo czasu na malowanie paznokci.
Kosmetyk wydajny, wystarczą dwie cienkie warstwy, aby paznokcie zostały ładnie pokryte.

Kolor lakieru w 100% nie jest mój, ale z chęcią przy najbliższej okazji dokupię jakiś żywszy bo warto, lakiery mają świetną jakość.


Możemy zakupić je w sklepie kosmetykomania   
na chwilę obecną są w promocyjnej cenie 15,95zł


Pozdrawiam
 
 

7 komentarzy:

  1. Kolor jest śliczny, u mnie też te lakiery się nie trzymają , a jeżeli coś mogę zaproponować , to powinnaś spiłowywać paznokcie z boku żeby były węższe . Pozdrawiam www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiem że powinnam, ale ja tylko obcinam zawsze paznokcie na krótko i nic z nimi więcej nie robię :P

      Usuń
    2. A chciałam tylko dla przykładu pokazać jak wygląda lakier na pazurkach, moje paznokcie nie nadają się do oglądania :)

      Usuń
    3. Oj, nie są takie złe :)

      Usuń
  2. Mam pomadkę tej firmy - za tą cenę spodziewałam się wyższej jakości, koleżankę ten lakier też nie powalił na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten kolor bardzo się podoba :) Podczas sesji cały czas chodziłam z podobnym na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)