wtorek, 11 czerwca 2013

Przypomnienie o konkursie i rozdaniu na blogu e-makeupownia / i nie tylko

Ponarzekam dziś troszkę na pogodę, niestety południowej Polski nie rozpieszcza i po dwóch dniach słońca leje ponownie, mam nadzieję że prognozy się sprawdzą i od jutra będzie już tylko lepiej :)

Może lato nam wynagrodzi słoneczną pogodą, a przydałoby się, ponieważ za ponad miesiąc wyjeżdżam z moją rodzinką na upragnione miesięczne wakacje :) Już nie mogę się doczekać, ale mam nadzieję że pogoda będzie dopisywać :)

Kilka wspominkowych fot z poprzednich lat  :)





Zapraszam Was też do obejrzenia slajdów z ostatnich sesji plenerowych jakie udało mi się zrobić pomiędzy dniami pochmurnymi i deszczowymi, sesji nie ma za wiele, ale pogoda jaka jest taka jest :/
 

Na koniec jeszcze przypomnienie o konkursie makijażowym 
Więcej informacji klik

oraz przypomnienie o rozdaniu 




więcej informacji klik

Zachęcam do obserwacji bloga e-makeupownia


Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Ja jestem zła, bo bardzo chciałam wziąć udział w konkursie, wymyśliłam fajny pomysł, i jak na złość przed wczoraj pszczoła ugryzła mnie na samej dolnej linii rzęs, wyglądam jak ofiara przemocy domowej spuchnięta i nic na to oko nie widzę bo mi ta opuchlizna zasłania... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję że chociaż nie bolało jakoś bardzo mocno, do końca konkursu jeszcze jeszcze troszke ponad tydzień więc może zdążysz :)

      Usuń
  2. Ja bym chciała wziąć udział, ale ograniczają mnie umiejętności ;) Za to podziwiam każdą kolejną nadesłaną pracę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku patrząc na te zdjęcia, przypomina mi się moja ukochana Austria, niesamowite miejsce, klimat i ludzie! zero pośpiechu.. totalny chill out :) mam nadzieję, że Twoje wakacje będą jak najbardziej udane :) nas na północy Polski też pogoda nie rozpieszcza niestety. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)