piątek, 12 lipca 2013

Eyeliner GLAZEL / granatowy

Eyeliner w pisaku GLAZEL


Polecany do podkreślenia oczu. Nie wywołuje reakcji alergicznych i może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe. Bardzo trwały, utrzymuje się bez poprawek przez cały dzień.
Idealny do wykonywania precyzyjnej i równej kreski dzięki cienkiemu i odpowiednio wyprofilowanemu pędzelkowi. Szybko wysycha, nie odbija się oraz nie rozmazuje na powiece.

Dostępny w 4 kolorach:
- czarny
- brązowy
- fioletowy
- granatowy
Cena ok 22zł

http://glazel.pl

Moja opinia:
+ łatwy i wygodny w użyciu
+ można uzyskać efekt cienkiej kreski po grubą
+ nie odbija się na powiece
+ szybko schnie
+ nie ma problemu z demakijażem

- trwałość mogłaby być lepsza

Jakiś czas temu wpadł w moje ręce eyeliner firmy Glazel, posiadam dwa kolory, ale dziś będzie o kolorze granatowym.
Ogólnie eyeliner jest dość dobrym kosmetykiem, łatwo się nim maluje kreski, bez problemu uzyskamy cieniutką bądź grubą kreskę, wszystko zależy od kąta nachylenia pisaka.
Szybko schnie, nie odbija się na powiece, również w ciągu dnia, lecz niestety po dobrych kilku godzinach mam wrażenie że się rozmazuje.
Ze zmyciem nie ma najmniejszego problemu.

Opakowanie estetyczne i poręczne, trwałe, nie rysuje się, nie palcuje.

Swatche



Podsumowując, godny uwagi, cena niewygórowana, na pewno zakupię kolor czarny jak tylko będzie dostępny :)

2 komentarze:

  1. Też mam ten granatowy i już się niestety kończy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam czarny i kocham go !!ma piękna gleboka czerń i utrzymuje się do zmycia u mnie ,jest moim ideałem :) jedyne co na mały minus ze ścierają się napisy z opakowania i teraz mam eyeliner no name

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)