niedziela, 14 lipca 2013

Wiankowa sesja / portret / Sosnowiec

Była zapowiedź pora i na resztę zdjęć :)

Trzy dni była u mnie niezadowalająca pogoda padało, ciężko było wybrać się w plener, ale dziś już na szczęście pojawiło się słonko, więc ze znajomą Sandrą wybrałyśmy się na zdjęcia.
Zanim jednak przystąpiłyśmy do działania, trzeba było upleść wianek dość duży i gruby z kwiatów dostępnych na lace, oczywiście żeby wszystko poszło w miarę sprawnie zaopatrzyłam się w gumki recepturki co by ratować ewentualnie rozwalający się wianek :P
Następnym razem jak będę robić sesje wiankową to zapatrzę się również w nożyczki co by łatwiej było zbierać roślinność i nie męczyć się z korzeniami :)








Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Podziwiam :) ja bym takiego wianka nie umiała zrobić,mam dwie lewe ręce do takich rzeczy ;) ślicznie wyszła sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wystarczy do pomocy nawet sznurek i wianek będzie ok :)

      Usuń
  2. Śliczna sesja i wianek piękny! Ja się zapisuję na sierpień na takie wiankowe fifarafa u Ciebie, co? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dopiero we wrześniu, mam nadzieję że jakieś kwiaty łąkowe wtedy jeszcze będą :P W sobotę wyjeżdżam na miesiąc będę dostępna od 1 września:)

      Usuń
  3. Jak ładnie ! A wianuszek i modelka piękne . Pozdrawiam
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba, taka sesja to musi byś świetna przygoda, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pewnie i tak, ale o to trzeba zapytać osoby które stały przed moim obiektywem :P

      Usuń
  5. Pięknie ;) Z tym wiankiem strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wam to wyszło a jaki cudny wianek :-) U mnie niestety nadal kiepska pogoda ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      U mnie niestety dzis też już nie jest za ciekawie, więc udało nam się wstrzelić wczoraj z tą sesją :) Ale podobno od jutra ma być już tylko lepiej :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia i jaki imponujący wianek!

    OdpowiedzUsuń
  8. No wianek jest ekstra i jakie piekne pełne usta j:))))

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)