poniedziałek, 2 września 2013

Kilka informacji

Witam :)

Zgadza się, przerwa od blogowania strasznie długa, już ponad tydzień temu wróciłam z urlopu, ale jakoś jeszcze nie miałam na tyle czasu, przysiąść do blogowania.
Po 5 tygodniach nieobecności, troszkę spraw do załatwienia się nazbierało,pełno papierków do pozałatwiania, a to poczatek roku szkolnego, mam syna który dziś rozpoczął naukę w gimnazjum, troszkę ten etap szkolnictwa mnie przeraża, no ale mam nadzieję, że mój starszy syn będzie dorastał bez żadnych ekscesów ;)
Będzie przykładem dla swoich młodszych braci :P

Dopiero dziś mogę powiedzieć, że mam czas teraz na swoje przyjemności, czyli blogowanie, sesje i oczywiście makijaż :)
Na dniach na blogu będzie można poczytać o kilku fajnych kosmetykach, będzie można zobaczyć kolejne zdjęcia z sesji zdjęciowych,mam nadzieję że Was jakoś strasznie zdjęcia nie nudzą :)

Jeśli chcecie poczytać mini relacje z wakacji to ona również niebawem się ukaże. Jestem miłośniczką gór więc nie odpuszczę sobie pochwalenia się nimi :)


We wrześniu jak co dwa miesiące, ponownie ukaże się już piąty numer magazynu e-makeupownia.pl a w nim jak zwykle wiele ciekawych makijaży i artykułów do poczytania.
Jeśli ktoś nie widział na fb lub na blogu, okładka wrześniowego numeru, prezentuje się następująco

Fantastyczne zdjęcie i makijaż okładkowy wykonała nasza Ania z bloga http://okiem-kredka-malowane.blogspot.com/

Jeśli Waszą pasją jest makijaż i dobrze sobie z nim radzicie to jest okazja zaprezentować się w magazynie, więcej informacji tutaj


Niebawem również ukaże się na moim blogu tag "Liebster Award...Troszke nowych informacji o mnie" do ktorego zaprosiła mnie Karolina z bloga http://karolinazientek.blogspot.com/2013/09/liebster-awardtroszke-nowych-informacji.html

Mam nadzieję , że po tej przerwie dalej z chęcią będziecie do mnie zaglądać i zostawiać komentarze, nie ukrywam będzie mi niezmiernie miło.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)