piątek, 20 września 2013

Konkurs Glazel / moje zgłoszenie

Hej :)

Jak dawno nie brałam udziału w jakichkolwiek konkursach to w ostatnim czasie zmalowałam coś już na drugi konkurs, a co tam można próbować swoich sił, choć pewnie i tak jak zwykle konkurencja mnie zmiecie :D
Tym razem jest to konkurs dla Glazel Visage , więcej info o konkursie tutaj
Zadanie polegało na wykonaniu makijażu oka (jesiennego lub letniego) jednym cieniem, można było użyć eyelinera lub kredki, ale kolor cienia miał być jeden.
Powiem Wam że nie jest to łatwe zadanie jakby się wydawało, a trzeba stworzyć interesujący makijaż.
Ja postawiłam na jesienne barwy, czyli czerwonawy/rdzawy jesienny liść.
Cienie aplikowałam na sucho i na mokro, aby uzyskać różne tony cienia i zrobić jakieś przejścia.
Przy lini górnych rzęs w zewnętrznym kąciku, użyłam brązowej kredki do narysowania cienkiej kreski, przykleiłam również połówki rzęs.
A oto i efekt końcowy:





Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)