poniedziałek, 16 września 2013

Moja praca konkursowa / konkurs u Kosmetycznej Hedonistki / Pory Roku


Hej.
Dziś przybywam z makijażem, który zrobiłam na konkurs "Pory Roku", organizowany na blogu http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/
Dziś zaczęło się głosowanie, ale ja o lajki prosić nie będę, nie lubię konkursów na głosowanie, wzięłam udział w konkursie, ponieważ jedną nagrodę przyznaje również jury :)
Dawno nie brałam udziału w jakichkolwiek konkursach, ale w tym spróbowałam swoich sił :)
Po obejrzeniu wszystkich nadesłanych prac, wiem że mam marne szanse hehehhe, ja już swojego faworyta mam :D





Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. śliczny makijaż i ta fryzura :) używałas tego wypełniacza do koków ?
    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowo ;) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Ewelina, ja tak trochę nie na temat ;)
    dostałam właśnie wiadomość od serwisu społecznościowego na literę b, że wysłałaś do mnie tam jakąś prywatną wiadomość. To prawda czy spam? Pytam, bo nie rejestruję się na tego typu rzeczach a chętnie dowiem się o co kaman :) Napisz do mnie maila: urban.warrior.nyc@gmail.com

    Dzięki :)

    ps. Piękne światło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość perfekcyjna, od makijażu, po paznokcie,fryzurę kończąć na fotkach, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)