poniedziałek, 9 grudnia 2013

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #2

Mało mnie coś było w poprzednim tygodniu, mam nadzieję że w tym będę na blogu częściej :)
Zeszły tydzień minął spokojnie, choć wydarzyło się również troszkę ciekawych rzeczy, plus dwie miłe paczuszki :)
Oczywiście nie zawsze również trwa dobra passa, czasami są jakieś niepowidzenia, ale o nich się nie pisze bo i po co :D

1. Tydzień bez jednej chociaż sesji to nie u mnie :D Muszę się "wyżyć artystycznie" od czasu do czasu, ponieważ czegoś później mi jednak brakuje :D
W poprzednim tygodniu odbyła się sesja z moją znajomą również wizażystką, więc miałam nie lada wyzwanie czy jej się spodoba to co na niej wykonałam, ale chyba nie było tak źle :D Oczywiście post z większą ilością zdjęć pojawił się na blogu.
Po kilku miesiącach również coś zmalowałam na swoich okach, dawno ich nie pokazywałam a tym bardziej stepu, więc taka notka również "zawisła" na blogu.
2. Każdy dzień, 24 godziny na dobę spędzam z moją rodzinką, a zwłaszcza z moimi małymi łobuziakami i ich nie mogło również w zestawieniu zabraknąć, dziś co prawda będą i podwójnie :)
3. Pakowanie paczuszek na Mikołajkowe Spotkanie Blogerek w Katowicach, które odbyło się w sobotę. Upominki od firmy PROMOTO
4. MAC-owe cudeńka, tak mi się przynajmniej wydawało, ale po bliższym poznaniu ich jednak uważam że nie są warte swojej ceny :/ Nigdy nic nie miałam, chciałam po wielu pozytywnych opiniach w necie poznać te cudeńka, tylko portfel mój ucierpiał na tym bo rewelacji nie ma, ot średnie produkty, może po bliższym poznaniu zrobią na mnie większe wrażenie?
5/6 Wspaniałe dziewczyny, wspaniałe towarzystwo na sobotnie popołudnie, bardzo miło spędziłam czas na plotkowaniu, cieszę się, że mogłam Was ponownie zobaczyć, a niektóre dziewczyny pierwszy raz poznać osobiście, świetne są takie spotkania i na bank nie raz jeszcze podejmę się organizacji, dla takiej ekipy warto :D
7. Nigdy nie miałam, nigdy nie "odpalałam" żadnych świeczuszek, wosków z powyższej firmy, jest sampler i podobno nie pachnie tak jak woski i chyba się z tym zgodzę bo zapach po odpaleniu jest mało wyczuwalny, ale zostałam skuszona woskami, które na pewno sobie zakupię, tylko czekam na przypływ gotówki :D
8. Kilka kadrów ze spotkania blogerskiego, ale już więcej nie będe się rozpisywać, lada moment pojawi się relacja :D
9. No i na koniec niedziela i jak to niedziela z moimi skarbami :D Zimowy spacerek, po huraganie wyszło słonko :)

W minionym tygodniu jak wiemy były również Mikołajki, ale na zdjęciach u mnie one się nie pojawiły bi chyba byłam niegrzeczna i Mikołaj ominął mnie szerokim łukiem :D

Pozdrawiam Ewelina :)

9 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać relacji :D Eweś mogę pożyczyć Twoje fotki, aby zrobić relację również u siebie? :) Ładnie proszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście proszę się częstować :D Asia chyba gdzieś je udostępniała :d

      Usuń
    2. Asia na facebooka wrzuciła :D

      Usuń
    3. Tak, tak widziałam, ale z przyzwoitości pytam, żeby potem nie było, że tak bez pozwolenia capnęłam :P

      Usuń
    4. Asiu wiedziałam że na FB tylko nie wiedziałam gdzie hahahahha :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę Wam tego spotkania, bardzo chciałabym Was kiedyś poznać.
    MACa bardzo lubię ale polskie ceny są nieporozumieniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ceny znacznie wygórowane niestety.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)