wtorek, 24 grudnia 2013

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #4

Kolejny tydzień za nami, nie wiem kiedy ale upłynął mi w szaleńczym tempie.
Oczywiście wszystko spowodowane przygotowaniami do świąt, lecz  ze względu na biegające i bałaganiące dzieci, wszystko się wydłuża w czasie i jest to syzyfowa praca :D
Więc jak powyżej tydzień upłynął pod znakiem porządków i zakupów świątecznych :D

1. Moje bałaganiące łobuziaki :)
2. W końcu złożyłam swoją pierwszą foto książkę z wakacyjnymi zdjęciami i nie tylko.
3. Porządki trzeba sobie jakoś umilić, łakocie do kawki wskazane :)
4. W akcji mycia okien :)
5. Pogoda dopisywała w zeszłym tygodniu, było dość ciepło i słonecznie, mamy wiosnę a nie zimę.
6. Oczywiście kolejne sesje zdjęciowe, część zdjęć na blogu, reszta przygotowywana była specjalnie do magazynu E-makeupownia, który już w styczniu, będzie to wydanie rocznicowe bo E-makeupownia będzie miała już roczek :)
7. Moja publikacja w magazynie Make-up Trendy, również na innej stronie poczytacie o moim kosmetycznym Must Have 2013 :)
8. Na koniec po ciężkim tygodniu choinka w końcu stanęła i rozbłysła :D


Dziś w skrócie bez zbędnego rozpisywanie się opisałam Wam mój tydzień w zdjęciach, dziś Wigilia i nie mam za dużo czasu na komputer, a ten post i tak piszę z lekkim opóźnieniem.
Jeszcze prezenty trzeba popakować :D

Przypominam również o rozdaniu, które kończy się w dniu dzisiejszym.
 http://pedzlem-malowane.blogspot.com/2013/12/mae-swiateczne-rozdanie.html


Pozdrawiam serdecznie :*

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)