poniedziałek, 30 grudnia 2013

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #5

Hej jak zwykle w poniedziałek u mnie już od 5 tygodni, tydzień w zdjęciach.
W minionym tygodniu tyle się działo, że nawet nie było czasu na robienie zdjęć.
Wiadomo, przygotowywania do świąt, same święta i później błogie lenistwo :D
Tydzień minął zatem szybko pod znakiem świąt, gotowania, sprzątania i prezentów, oraz nad wymyślaniem makijaży Sylwestrowych, które już jutro będę wykonywać, szykuje się pracowity dzień :D
Ja Sylwester tradycyjnie spędzam w domku, więc przygotowywać się specjalnie nie muszę :D


Szczerze mówiąc dłużyły mi się już te święta i ten czas wolny, nie lubię chyba za długo leniuchować, lubię jak się coś dzieje :D

Krótko i na temat bo nie ma co o leniuchowaniu zbytnio się rozpisywać :D
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Faktycznie nie ma co lenistwa promować :) Ja również lubię jak się coś dzieje i zawsze sobie potrafię znaleźc jakieś zajęcie, no chyba, że chce mi się poleniuchować ;)

    Zapraszam na mojego bloga: http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)