wtorek, 4 lutego 2014

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #10

Witam :)
Troszkę spóźnione, ale są już zdjęcia z minionego tygodnia,nie miałam za wiele czasu i okazji aby robić jakieś ciekawe zdjęcia, więc w tym tygodniu jest ich tylko sześć, ale mam nadzieję że ktoś tu zajrzy i poczyta co nie co :)

1. Ubiegły tydzień, początek tygodnia, należał do mroźnych i śnieżnych dni, ale również i słonecznych, początek dnia i tygodnia zapowiadał się znakomicie :)
2. Kolejny tydzień diety za mną, za tydzień możecie spodziewać się ponownego podsumowania, na razie trwam w swoim postanowieniu, a efekty również się pokazują co mnie bardzo cieszy :)
3. Dotarły do mnie wygrane neonowe cienie do powiek Stone Cosmetics, poszczęściło mi się w rozdaniu na facebooku :)
4. Jak śnieg, to i sanki i spacerki z moimi łobuziakami kochanymi, bardzo podobała im się jazda na sankach, mogliby z nich nie schodzić :)
5. W minionym tygodniu wykonałam również kilka sesji, między innymi z Martą i niebieski makijaż, który w ubiegłym tygodniu w całej okazałości można było oglądać na blogu.
6. Było mroźnie i śnieżnie, a końcówka tygodnia, to deszcz, ciepłe dni i odwilż, jeden dzień i po śniegu mało co zostało. Niedzielę spędziliśmy na wsi u rodzinki :)

Za wiele się nie działo w minionym tygodniu,zobaczymy co przyniesie nowy, oby jak najwięcej pozytywnych wrażeń :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Fajne brzdące na tych sankach:) Uwielbiałam kuligi jako małolata:) Makijaż również piękny, kogo nie pomalujesz, to zawsze perfekcyjnie! :) Buziaki dla Ciebie Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, cienie pięknie się prezentują, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)