wtorek, 25 lutego 2014

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #13

Znowu spóźniony post, znowu brak czasu i znowu brak  zdjęć i nie było za bardzo w czym wybierać. Ostatnio robię bardzo mało zdjęć telefonem, jednak coś udało mi się uskładać i zapraszam na tydzień w zdjęciach z telefonu :)

W moim życiu zawodowym ostatnio troszkę się dzieje, wiele planów, wiele marzeń w końcu może się spełnią, można powiedzieć, że jestem już bardzo blisko, aby się spełniły, ale tym podzielę się pewnie za jakiś czas, niech to zostanie jeszcze tajemnicą :) Rozbudzę w Was ciekawość :) Mam nadzieję że na słowie pisanym się nie skończy :)


1. Bonik na zakupy w BingoSpa za zakupy w Top Secret online :D Wiele razy czaiłam się na kosmetyki z tej firmy, aż w końcu się skusiłam bo jak już dostałam bon to trzeba było go wykorzystać :D Czyż nie ? Teraz czekam na paczuszkę z tymi cudeńkami, aż w końcu sama będę mogła sprawdzić co tak naprawdę jest zachwalane na wielu blogach :)
2/3/4 Miniony tydzień to wiosna, wiosna i jeszcze raz wiosna, czego efektem są zdjęcia. Już nie mogę się jej doczekać, mam dość zimy, choć w tym roku jakoś bardzo nam nie dokuczyła :)
5/6/7 W niedzielę odbyła się emisja Gali Niegrzecznych w telewizji Polsat, do której miałam przyjemność malować,  dzięki Sylwii Shiffman Image Institute  :) Fajne i ciekawe doświadczenie,malować gwiazdy do Tv :)
8/9 W niedzielę korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na wycieczkę do ZOO, starszy syn nie chciał z nami jechać, ale za to małe łobuziaki miały radochę :) W zoo im się podobało, pooglądali zwierzątka a przede wszystkim mieli długi spacer na powietrzu :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)