czwartek, 6 lutego 2014

Zoom na paczkę Ambasadorki Pierre Rene i Miyo

Wczoraj był post na temat konkursu i paczki, a dziś będzie zoom na zawartość paczuszki i tego co otrzymałam :)
Dziewczyny na swoich blogach pokazały szczegółowo co nie co, ale dla tych co nie widzieli może mój post się przyda :)
Z kosmetykami Pierre Rene i Miyo nie miałam za wiele do czynienia, znam tylko eyeliner w kałamarzu, ale wiele dobrego słyszałam również o innych kosmetykach, dlatego wzięłam udział w konkursie, aby móc się przekonać co to za kosmetyki :)
Najbardziej ciekawiły mnie cienie Miyo, jestem wielbicielką kolorowych cieni do powiek, zwłaszcza matów, firma szykując paczki dla Ambasadorek postarała się i to bardzo, dając nam pełną gamę kolorystyczną cieni, już szykuję pędzelki, aby cienie wypróbować.
Pierwotnie cienie znajdowały się w prezenterach sklepowych, ja je przeniosłam do paletek po cieniach Inglot.
Kolejnym kosmetykiem z którego bardzo się cieszę to żel/stylizator do brwi od MIYO, jestem bardzo ciekawa co ten kosmetyk potrafi zrobisz z brwiami :) Nigdy, czegoś podobnego nie używałam, zawsze moje brwi podkreślałam specjalną paletką do tego celu.
Ciekawa jestem również podkładu Skin Balance, najjaśniejszy odcień już wiem, że będzie dla mnie :)
Zadowolona jestem również Kajal i kredek do oczu to kosmetyki, których ostatnio namiętnie używam, mam nadzieję że te również spiszą się nie najgorzej :)

W paczuszce znalazłam również tusze do rzęs, zawsze przydatne, więc z chęcią je przetestuję :)
Lakiery i produkty do paznokci to nie moja bajka, bardzo rzadko maluję paznokcie, ale myślę, że nie raz do jakiejś sesji czy na jakieś wyjście się przydadzą :)
Paczuszka i jej zawartość prezentuje się wspaniale, mam nadzieję, że z jakości produktów również będę zadowolona, więc za jakiś czas, możecie się spodziewać wzmożonych recenzji kosmetyków Pierre Rene i Miyo :)

Jak ktoś zainteresowany, zapraszam również na króciutki filmik, aby dokładnie zobaczyć zawartość paczuszki, a ja dla Was już niebawem przygotuję kilka makijaży tymi kosmetykami :)

Pozdrawiam serdecznie :)

12 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)