wtorek, 11 marca 2014

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #15

Nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze te posty będą ukazywać się o czasie, jak zwykle małe opóźnienie :)

Miniony tydzień ponownie minął dość szybko, leniwie mogę napisać :)
W poniedziałek wybyłam na ważne spotkanie do BB, ale o tym nic nie będę pisać, napiszę tylko tyle że ma to związek z moją pracą :)
Ten tydzień zapowiada się bardzo ciekawie, zwłaszcza weekend, będzie cudowne spotkanie z kilkoma wspaniałymi osobami, wspaniałymi blogerkami, "współpracownicami " :D  Ale o tym poczytacie w kolejny poniedziałek w mobile mix # 16 :D

Ogólnie ten rok szykuje dla mnie wiele miłych niespodzianek, mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła z Wami nimi się podzielić, o jednej już nawet dziś poczytacie na FB E-makeupowni i pewnie udostępnię tą informacje również na blogu ;)


1. W końcu zaopatrzyłam się w własny kalendarz, do tej pory wszystkie makijaże ślubne i nie tylko zapisywałam w komputerze czy telefonie, ale nie ukrywam wolę papier i wpisywać wszystkie ważne terminy do kalendarza :)
2. Pogoda wspaniała, piękne słoneczne chłodne poranki to lubię <3
3. Facebook E-makeupownia  nabrał wiosennych barw poprzez najnowszą okładkę magazynu :)
4. Jak i piękne dni tak i piękne zachody słońca <3
5. Weekend minął pod znakiem gości, na zdjęciu w połowie zrobiona sałatka z kurczakiem i ananasem :D
6. Dzień kobiet i różyczka od moich dwóch maluszków i mojego nastoletniego kawalera, tylko najstarszy mężczyzna w moim domu zapomniał nawet o malutkim tulipanku, a ja kocham te kwiaty :)
7/9/10 Zaproszenia na mojego bloga i recenzje jak i na FB E-makeupowni :)
8 Dieta dalej trwa, efekty są dobrze widoczne, od wczoraj jestem również pod kontrolą dietetyka, więc trzymajcie kciuki za moją wytrwałość, oby tak dalej jak do tej pory :D

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do częstego zaglądania i komentowania :D

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)