wtorek, 29 kwietnia 2014

Puder sypki / Couleur Caramel


Info od producenta:
Syki, bardzo trwały puder nawilży, delikatnie zmatuje, oraz uchroni Twoją skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych (słońce, wiatr, zimno, zanieczyszczenia).
Składniki Naszego pudru poddawane są procesowi mikronizacji, co pozwala na ich jeszcze lepsze i efektywniejsze wchłanianie.

Niektóre składniki aktywne:
olej żurawinowy bogaty w kwasy omega 3 i 6 (NNKT), przeciwutleniacz, chroni przed starzeniem się skóry.
czerwony ekstrakt z herbaty, roślinny przeciwutleniacz, zapobiega tworzeniu się wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry.
organiczny olej z pestek winogron bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy E i polifenoli. 


100% składników pochodzenia organicznego. 


 Couleur Caramel jeszcze jakiś czas temu nic mi nie mówiło, gdyby ktoś wspomniał o tej firmie odpowiedziałabym, że nie wiem kompletnie co to jest, jakie kosmetyki ma CC.
 Jakiś czas temu natknęłam się na nie na fb i zwróciły moją uwagę, przede wszystkim bardzo fajne opakowania, aż zachciało mi się poznać tą markę :)
Na co dzień używałam głównie zwykłych nie bio i nie mineralnych kosmetyków, próbowałam przekonać się do minerałów, ale jakoś nie zachwyciły mnie na tyle, aby je pokochać i je porzuciłam :D CC zainteresowało mnie głownie składem, chciałam w końcu dać odpocząć mojej skórze i używać na co dzień coś lekkiego, nie obciążającego skóry, która ostatnio i tak jest kapryśna, więc nabyłam co nie co i zaczęłam używać regularnie :)

Jak możecie się domyślać polubiłam te kosmetyki ( w sumie na blogu głownie piszę o kosmetykach, które polubiłam, mniej lub więcej) i od niedawna jestem również wizażystką tej marki i współpracuję z nimi na co dzień, lecz na moją opinię nie ma wpływu fakt, że z daną marką współpracuję  :)

 Moja opinia:
 Przede wszystkim jak już wyżej wspomniałam bardzo podobają mi się opakowania kosmetyków, ale w tej recenzji piszę o pudrze więc na opakowaniu pudru się skupię :D
Jest to tekturowe okrągłe pudełeczko z nakładanym przeźroczystym wieczkiem, ja mam formę testerową, lecz testery nie różnią się zupełnie niczym od pełnowymiarowych produktów., jedynie brak napisu tester na opakowaniu ;) 
Opakowanie jest bardzo trwałe, nie rysuje się i estetycznie wygląda, jest skromne, ale jednak zwraca Naszą uwagę.
 

Puder po nałożeniu na skórę, daje wrażenie bardzo lekkiego kosmetyku, który jest prawie niewidoczny,  dobrze matuje, lekko wygładza. Ma się wrażenie delikatnej i gładkiej skóry. Nie podkreśla zmarszczek, ani skórek, nie wchodzi w załamania skóry, nie zapycha, oraz nie uczula.
Bardzo dobrze się sprawdza w połączeniu z bazą, oraz podkładem, ale o tych produktach również będzie na moim blogu :)
Ja jestem mile zaskoczona pudrem CC, w sumie nie spodziewałam się jakiś wielkich efektów. 

Miałam okazję również, pracować tym pudrem przy sesjach zdjęciowych i dobrze się sprawdził, skóra była matowa, a błysk jedynie w miejscach przez Nas pożądanych, efekty sesji niestety nie mogę jeszcze pokazać, ale będą za jakiś czas :D

Długo musiałabym się zastanawiać nad jakimś minusem, ponieważ jeszcze go nie znalazłam, puder bardzo wydajny, choć w opakowaniu nie mamy go za wiele, moja testerowa pojemność to 8g ale wystarczy na długi czas używania,ponieważ, aby wykończyć makijaż twarzy nie musimy go dużo nakładać.

Z czystym sumieniem mogę polecić pudrer sypki Couleur Caramel  jest to mój ulubieniec i po którego sięgam praktycznie codziennie :) 
Kosmetyki Couleur Caramel zakupimy na stronie KLIK 
Puder kosztuje 104,60 lecz na hasło e-makeupownia można zakupić go z 10% rabatem :)

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Jak ja lubię Twoje zdjęcia! :-)

    Produkt tez wydaje się ciekawy. Lubię naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i już czuję zapach bzu... :) Puder nie dla mnie, za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie tylko czy nie zniszczy się podczas podróży? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)