poniedziałek, 26 maja 2014

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #23

Witam w mglisty i ciepły poniedziałek, nowy tydzień czas zacząć, zobaczymy co nam przyniesie, oby wiele dobrego :)
Jak zwykle przy poniedziałku przychodzę do Was z podsumowaniem minionego tygodnia czyli zdjęcia z telefonu.
Dziś nie ma ich za wiele, ale nie będę zanudzać dziećmi, spacerami, pogodą, w tym tygodniu to sobie daruję :D

1. Wszędzie o nich głośno, wiele zdjęć w internecie i nie może ich zabraknąć również u mnie :) A o czym mowa oczywiście o Glambrush, które dotarły do mnie w minionym tygodniu z czego bardzo się cieszę i testuję je jak tylko się da przy każdej możliwej okazji :) Wraz z pędzlami zamówiłam sobie również pierwszą paletę Glambox :) Pierwsze wrażenia naprawdę pozytywne, w tym tygodniu na blogu ukaże się mała notka na temat pierwszego wrażenia z używania pędzli :)
2. Miniony tydzień to również sesje za sesją, niestety na publikacje prac przyjdzie jeszcze czas, trzeba na nie troszkę jeszcze poczekać, ale już niebawem :)
3. Przyszły do mnie również zamówione plakaty w całej okazałości będzie można je zobaczyć przy innej okazji :)
5/6/7 Dzisiejsze podsumowanie tygodnia zdominuje spotkanie blogerek w którym miałam przyjemność brać udział, spotkanie odbyło się wczoraj w Bob Klub Cafe w Katowicach, będzie na ten temat obszerna relacja, ale już mogę napisać, ze organizatorki Asia i Ania spisały się na medal, świetnie zorganizowały to spotkanie, było to najlepsze spotkanie w jakim mogłam brać udział, zaplanowane w najmniejszym szczególe, ale o tym przeczytacie w relacji która już niebawem na blogu.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ale jestem ciekawa tych pędzli Glambrush, kuszą mnie niesamowicie ;) Też będę musiała w końcu paletkę zamówić, bo cienie mi się walają i zawadzają, a tak zmieściłabym je w jednym miejscu.
    Ciekawie u Ciebie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa pędzli i zazdroszczę spotkania w gronie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)