poniedziałek, 16 czerwca 2014

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #25/26

Poniedziałek i znów poniedziałek :)
Czas leci nie ubłagalnie, dzień po dni mija mi bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy, praca, dom, dzieci.
W poprzednim tygodniu post tydzień w zdjęciach się nie pojawił, więc dziś będzie skrót tego co się działo przez ostatnie dwa tygodnie :)


1. Makijaż na konkurs dla Lula.pl skusiłam się ale moim zdaniem konkurs nie został prawidłowo przeprowadzony, jakiś w ogóle dziwny był, no ale nie mnie oceniać i tak z taką konkurencją bym nie wygrała, ale niesmak duży pozostał.
2. Sezon truskawkowy w pełni, więc codziennej dawki witamin nie może zabraknąć, jestem fanką truskawek i koktajli :)
3/4 Zrealizowane sesje w minionych tygodniach, powyższe zdjęcia pokazywałam na blogu, sesje dla marki Couleur Caramel Polska. Modelki to niezastąpiona Daniela, którą ostatnio u mnie dość często widujecie :) oraz cudowna Justynka u mnie na blogu dopiero drugi raz, pierwszy raz 1,5 roku temu :)
5.Ciepły weekend i wypad z moimi łobuziakami na dni mojego miasta, które odbyły się tydzień temu, my pojechaliśmy co prawda dopiero na końcówkę bo w trzeci dzień imprezy, ale nie wyobrażałam sobie iść w piątek, czy sobotę kiedy są największe tłumy, to nie dla mnie, nie dla mamy z dwójką dzieci hehehe, czekaliśmy na niedzielę, kiedy to koncerty zaczynają się znacznie pózniej i do południa można było swobodnie pospacerować, a chłopcy mogli skorzystać z kilku atrakcji nie czekając przy tym po pół godziny w kolejce.
6. Już w tym tygodniu wyczekiwana premiera magazynu E-makeupownia. pl w druku, nie mogę się już doczekać kiedy numery zostaną do Was wysłane :) Zamówienia można w dalszym ciągu składać, w tym celu poproszę o maila na emakeupownia@gmail.com  Jest to numer premierowy :) Zapraszam :)
7. Publikacja w magazynie E-makijaż i również cudna Daniela na zdjęciu.
8. Pokaz i szkolenie dla marki Couleur Caramel Polska, który odbył się wczoraj w Katowicach, cały pokaz zorganizowała wraz z marką Hurtownia Kosmetyczna Okagami z Katowic. Był to mój pierwszy występ przed tak dużą publicznością, trema i stres był ogromny, ale myślę że nie było tak źle, dziękuje mojej współprowadzącej, która wspaniale poprowadziła cały pokaz, Ola dziękuję:)
9. No i na koniec znowu Daniela, tym razem z Naszym wspólnym dziełem, czyli Nasz plakat dla Couleur Caramel Polska :)

Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)