piątek, 19 września 2014

Makijaż wieczorowy krok po kroku - cienie sypkie Era Minerals


Witajcie kochani.
Dziś chcę Was zaprosić na makijaż wieczorowy w odcieniach już jesiennych, wykonany cieniami marki Era Minerals. Propozycja krok po kroku, kolory moim zdaniem już bardzo jesienne, idealny makijaż dla odważnych Pań, wersja light idealna będzie na co dzień :)

Etapy makijażu:

Na całą twarz mojej modelki, nałożyłam podkład MAC, przyprószyłam pudrem sypkim Glazel.
Na górną ruchomą powiekę nałożyłam palcem bazę pod cienie The Balm.

Oczy:
Krok 1: Na calą ruchomą powiekę nałożyłam sypki cień Era Minerals w odcieniu brązowym numer J16 Morocco
Już na tym etapie starałam się go ładnie wyciągnąć delikatnie ku górze, aby łatwiej było zniwelować granicę między kolorami.

Krok 2: W załamaniu powieki nałożyłam cień numer J39 Enigma, staram się go dobrze rozetrzeć.

Krok 3: Cieniuję ze sobą nałożone odcienie, staram się dobrze rozcieniować ku górze, oraz nadać ostateczny kształt górnej powiece. Na sam środek ruchomej powieki, dla delikatnego rozjaśnienia nałożyłam odcień F32 Phoenix, który dał nam delikatną rozjaśniającą poświatę.
Rysuję kreskę tuż przy górnej linii rzęs, dla optycznego ich zagęszczenia, staram się ją dość dobrze rozetrzeć.


Krok 4:  Na dolnej powiece nakładam czarną kredkę, następnie dobrze ją rozcieram i na nią aplikuję cień sypki Era Minerals w odcieniu J 28 Wonderland.
Następnie tuszuję górne i dolne rzesy.



Krok 5: Kości policzkowe zaznaczam bronzerem The Balm Bahama-mama, szczyty kości policzkowych rozświetlaczem The Balm Mary Lou.
Krok 6: Usta pokrywam błyszczykiem marki MAP.

Efekt końcowy:


Cienie Era Minerals można zakupić w sklepie internetowym http://eraminerals.pl/

Dajcie znać w komentarzach czy makijaż Wam się podoba.
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)