poniedziałek, 14 marca 2011

Zostałam otagowana :P

Witam :)
Jest mi bardzo miło, zostałam otagowana przez dwie blogerki pannajoanna  oraz  ssylvkaa
Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)




Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
Oraz...napisać listę rzeczy, które mnie uszczęśliwiają :)


Nagrody kieruje do blogów:
1. beauty-is-prison - Ishikawa
2. zmalowana
3. jak pieknie być kobietą
4. lady-flower
5. spookynails
6. kobieta mowi
7. no-to-pieknie
8. a-wszystko-przez-ten-wizaz
9. ferrou
10. polishmakeupbag

Lista rzeczy które mnie uszczęśliwiaja:
- zakupy
- makijaż
- fotografia
- piękna wiosenna pogoda
- podróże i jeszcze raz podróże


I to by było na tyle :)

5 komentarzy:

  1. hehe dodatkowo jeszcze i ja wczoraj to zrobilam :P Zostalas otagowana http://ssylvkaa-makijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. DLa mnie Duraline też jest bardzo wydajny, ale o dziwo moja koleżanka zużyła go w całości chyba w poł roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do udziału w KONKURSIE na moim blogu! do wygrania 2 pary butów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. fajny blog. <3 i bede tu czesciej zaglądac. <3
    dodaje do obserwowanych, ty tez mozesz dodac.. bede wdzieczna. no i wogole fajnie tu masz. <3 zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)