poniedziałek, 19 września 2011

Woda termalna La Roche-Posay - recenzja


La Roche-Posay


Kilka słów od producenta:

La Roche Eau Thermale aerozol 150ml

Właściwości:
Jedyna woda termalna zawierająca tak wysokie stężenie selenu - pierwiastka, który ograniczając powstawanie wolnych rodników, hamuje ich niszczący wpływ na skórę.
Łagodzi podrażnienia skóry (zaczerwienienie, uczucie pieczenia np. po goleniu lub po depilacji).
Przyspiesza gojenie ran, oparzeń, stanów po zabiegach chirurgicznych.
Zwiększa elastyczność skóry - sprawia, że staje się ona delikatniejsza i gładsza. Jedyna w swoim rodzaju kompozycja minerałów i oligoelementów zapewnia zachowanie fizjologicznej równowagi skóry.
Właściwości lecznicze zostały potwierdzone w 11 badaniach klinicznych in vivo i in vitro.
Właściwości łagodzące i przeciwdziałające powstawaniu wolnych rodników.
Likwiduje negatywne skutki działania wody.
pH zbliżone do naturalnego pH skóry.
Obecna we wszystkich produktach marki LRP.
Wskazania:
Jako uzupełnienie codziennej toalety każdego typu skóry, nawet najbardziej wrażliwej.
Stosować rano po przebudzeniu.
Zmniejsza obrzęki, odświeża.
Stanowi uzupełnienie leczenia przeciwtrądzikowego.
Zalecana do pielęgnacji skóry ze skłonnością do uczuleń.
Sposób użycia:
Stosować tak często, jak jest to niezbędne, rozpylając bezpośrednio na skórę.
Pozostawić na skórze przez kilka minut, po czym dokładnie osuszyć, lekko uciskając skórę
.


Moja opinia:

Działanie:
Polubiłam ją i ona polubiła mnie :P
Odświeża i nawilża cerę, koi i łagodzi podrażnienia.
Od dłuższego czasu, miałam podrażnioną i zaczerwienioną skórę koło płatków nosa, żadne kosmetyki sobie z tym nie radziły, a po dłuższym stosowaniu wody termalnej problem zniknął, nawet nie wiem kiedy.
Stosowałam wodę jako tonik, spryskiwałam twarz, następnie po dłuższej chwili osuszałam z nadmiaru chusteczką.


Wcześniej uważałam że wody termalne nie są niezbędnikiem kosmetycznym, ale myliłam się, powinna się znaleźć w każdej łazience, nawet gdy nie uzywamy jej na co dzień, czasami bywa ratunkiem dla naszej skóry.
Działa łagodząco i odświeżająco na skórę, nie ściąga.

Woda sprawdza się również na makijaż jako odświeżenie w ciągu dnia.
Bezzapachowa, nie szczypie w oczy.

Opakowanie: 

Posiadam wodę o pojemności 150ml, jest bardzo wydajna.
Opakowanie metalowe z atomizerem, wygodna i łatwa w użyciu.
Atomizer moim zdaniem działa doskonale, tworzy lekką mgiełkę, przez co skóra nie jest "oblana" nadmiarem wody.
Trzeba pamiętać o odpowiedniej odległości zanim naciśniemy atomizer.


 
Podsumowanie:

Świetny, uniwersalny kosmetyk,sprawdza się w każdej sytuacji.

2 komentarze:

  1. Też ją lubię,często towarzyszyła mi w upalne dni lata i nie tylko;-)Fajny produkt:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam tą wodę :) fajna jest też avene

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)