środa, 29 lutego 2012

Shinybox czyli kolejne pudełko

Szał na pudełeczka jest coraz większy, dziś przeczytałam informacje o kolejnym pudełku który do nas niedługo zawita, czyli shinybox
Warunek, zebranie 100 000 użytkowników, trochę to dziwne, ale może potrzebują rozgłosu? 
W sumie wcześniej nie słyszałam o tym pudełku, więc rozgłos im potrzebny.

Ja po przygodach z Kissboxem nieufnie podchodzę do tego typu produktów, choć glossybox , który wczoraj ruszył z wielką pompą zapowiada się bardzo ciekawie i czekam na to magiczne pudełeczko :)
Zawsze jestem ciekawa zawartości, więc kolejne pudełka wzbudzają moje zainteresowanie :)

A czy skuszę się na kolejne ? Czas pokaże :D
 
 
A jak Wy zaopatrujecie się na tego typu pudełka ???
Potrzebne są kolejne?Czy raczej zbędne ?

5 komentarzy:

  1. jakoś nie chcę go zamawiać, do czasu afery chciałam przetestować, ale teraz przeszłam na olejowanie i szkoda mi kupować w ciemno kosmetyku który mogę nie używać :) wole sama poczytać skład i za cenę boxa kupić c sobie olej mandarynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zaprosisz 20 osób to pudełko dostajesz za darmoszkę :)
      mnie to przekonało. Zbieram chętnych do logowania :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ja bede wierna na razie glossyboxowi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no rozgłos juz jest:D Wszyscy pisza o tym na blogach i o to chodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie jakoś te pudełka "nie ruszają" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)