czwartek, 1 marca 2012

Początek wiosny, nastraja mnie wakacyjnie.

Wiem, wiem do wiosny jeszcze trochę czasu, a do wakacji w szczególności :)
Dziś co chwila słyszę o meteorologicznej  wiośnie ( przejściowa pora roku trwająca w przybliżeniu 3 miesiące (1 marca - 31 maja)

Ładna pogoda, piękne ciepłe słonko i początęk wiosny, nastraja mnie jakoś tak wakacyjnie i tęskno mi do lata.
Marzą mi się podróże, aktywne wakacje, to moja kolejna pasja, po prostu to uwielbiam.


Część z Was pewnie już ma plany jak spędzi tegoroczny urlop, ja wstępnie mam już co nie co zaplanowane. Wstępnie ponieważ przy maluszkach nie da się wszystkiego zaplanować. Ale wiem, że nie będą to leniwe wakacje, wprost przeciwnie :)


Jak co roku wyruszam .... 


A jakie sa Wasze plany na tegoroczne wakacje ??? Myślicie już o tym gdzie je spędzicie? Co będziecie robić?
Wolicie aktywny wypoczynek czy słodkie lenistwo ?
Jako miłośniczka podróży z chęcią poczytam o Waszych planach o podróżach :)

8 komentarzy:

  1. Ja wakacje spędzę tu - w Holandii. Być może przyjedzie mój brat i babcia, więc po co gdzieś wyjeżdżać? :D

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji też bym nie wyjeżdżała :)

      Usuń
  2. widze, że szykuje si espaniala wyprawa:) ja wakacji chyba mie cni ebede..tzn mam nadzieje, ze znajde prace i wtedy nie dostane rcje urlopu...ale na pawde zalezy mi na tym zeby w koncu prace znalezc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki za owocne poszukiwania :)

      Usuń
  3. ja chce isc do pracy:) u mnie jest pochmurnie i zimno wiosny nie czuje:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wakacji jako takich nie będę miała, za to biorę ślub pod koniec maja :) Podróż poślubna (prawdopodobnie do wymarzonego mexico) dopiero będzie w listopadzie.
    Góry kocham, ale zbyt rzadko mam okazję tam być.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alpy? Podzielam twą miłość! :D przemieszczanie sie z namiotem ciagle w inne miejsce, a najchetniej góry - póki co narazie tylko nasze polskie! Już się nie mogę doczekac najblizszych cieplych dni, w majowy weekend obowiazkowo gdzieś wybędę, a o wakacjach marzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)