czwartek, 1 marca 2012

Marcowy GlossyBox



Tak wiem dużo o tym na blogach :)


 
Otrzymałam dziś swojego pierwszego Glossyboxa i będę się chwalić :P
Zawartość większości jest znana, ja jestem mile zaskoczona,choć nie była to niespodzianka, wiedziałam już wcześniej co kryje magiczne pudełeczko.
Nie jestem zbyt cierpliwa, dlatego już we wtorek zajrzałam na inne blogi i sprawdziłam co się w nim kryje :)


Kosmetyki naprawdę bardzo fajne co jest miłym zaskoczeniem.



A teraz koniec zbędnej "pisaniny" przechodzę do najważniejszego czyli zdjęć :)












Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Ja tak żałuję, że zerknęłam na blogi i nie zrobiłam sobie niespodzianki :P

    Jestem zachwycona- a zapach balsamu Masaki cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam wolę wiedzieć wszystko od razu hehe

      Usuń
  2. fajne kosmetyki - mój królik cieszyłby sie z tych wiórek z do wypchania pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie miniaturka Daisy jest najśliczniejsza z wszystkich kosmetyków i chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na mój GlossyBox. Lecz ja dostanę zapewne inny, ponieważ mieszkam w innym kraju :)
    Już nie mogę się doczekać.

    Podrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)