niedziela, 27 maja 2012

Warsztaty z Karoliną Malinowską *** Katowice ***

Witam.
Dzisiaj odbyły się warsztaty fashion&meke up z Karoliną Malinowską organizowane przez szkołę makijażu Agnieszki Brody School of Make up  .




Warsztaty były naprawdę ciekawe, można było porozmawiać z Karoliną Malinowską o kulisach pracy i nie tylko. 
w programie warsztatów również poruszone zostały tematy tj:


Przegląd trendów w modzie i makijażu Jesień/Zima 2012/13.
Prezentacja najnowszej techniki ekspresowego przedłużania rzęs, a także mogłyśmy zobaczyć jaki makijaż na nadchodzacy sezon proponuje nam właścicielka szkoły Agnieszka Broda.
A na końcu same mogłyśmy pobawić się w stylistki i za zadanie miałyśmy wykonać stylizację inspirowaną trendami na jesień i zimę z rzeczy, które otrzymałyśmy, były to różne worki, folie, taśmy klejące, kawałki siatki, materiałów. Była to ciekawa i śmieszna zabawa, można było ruszyć wyobraźnię i wykazać się kreatywnością.


Jeśli jesteście zainteresowane abym zrelacjonowała dokładnie warsztaty, piszcie w komentarzach. Zdjęć własnych niestety nie mam, ale pewnie w niedługim czasie pojawią się na stronie szkoły, oraz filmik i zostaną nam one udostępnione wtedy będe mogła coś pokazać.


Mam jedno zdjęcie z Karoliną oraz Beatą ale muszę poczekać na przesłanie tego zdjęcia od Beatki, którą serdecznie pozdrawiam i miło było poznać na żywo :)


Pozdrawiam również dziewczynę (nie wiem jak masz na imię), która dziś do mnie podeszła i poznała, że prowadzę tego bloga :) Jeśli masz ochotę zapraszam do ujawnienia się :P


No i to by było dziś na tyle :)


edit: Są już zdjęcia z warsztatów, można je zobaczyć tu

 


Pozdrawiam.







13 komentarzy:

  1. Jaką jest osobą Karolina??

    dziewczyny zapraszam do mnie konkurs 40% taniej na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczna bardzo i otwarta, bardzo miła, wygadana babka :)

      Usuń
  2. super,ze jestes zadowolona :)
    szkoda, ze mi sie nie udalo dotrzec na te warsztaty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia w końcu co nie co się w Katowicach dzieje, można było się ciekawych rzeczy dowiedzieć, porozmawiać, o wszystko zapytać, za mało trochę samego makijazu było, ale spoko :)

      Usuń
  3. super,ze jestes zadowolona :)
    szkoda, ze mi sie nie udalo dotrzec na te warsztaty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak najbardziej jestem zainteresowana dokladniejsza relacja :)

      Usuń
    2. Będzie szersza relacja jak dorwę gdzieś zdjęcia, bo tak na sucho nie bardzo :P

      Usuń
  4. Witaj :)
    To ja - często tutaj wpadam i śledzę, choć nie udzielam się wiele w komentarzach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Danusia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka! Jutro także zajmę się swoim blogiem i podaj mi maila, to podeślę fotki z dzisiejszych warsztatów ;-) Pozdrówka i także miło było poznać na żywca i pogaworzyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok kochana :) Będę czekać na notkę na Twoim blogu :)

      Usuń
  6. A ja jestem ciekawa jak odebrałaś Agnieszkę (i resztę zespołu Biar chociaż nie wiem kto był) :) Pytam bo sama kończyłam u nich szkołę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszkę poznałam już kilka lat temu podczas kursu w jej szkole, nie jeszcze nie była wtedy tak popularna jak teraz.
      No co mogę o niej napisać ? na pewno młoda osoba i już sporo osiągnęła, sympatyczna, posiada sporą wiedzę. Był jeszcze ten chłopak którego nie znałam wcześniej i Ania którą kila lat temu również poznałam.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)