piątek, 18 października 2013

Warsztaty "MAGIA KOLORU" w Sosnowcu

Wczoraj, czyli 17.10.2013 roku, odbyły się pierwsze warsztaty makijażu "Magia Koloru" organizowane przez magazyn e-makeupownia.pl i AKW Sylwii Shiffman w Sosnowcu.
Celem warsztatów było zapoznanie się z technikami wykonywania najróżniejszych makijaży kolorowych, czy to na dzień, czy wieczór jak i również do sesji fotograficznych.
Jako organizatorka warsztatów oczywiście brałam w nich udział , oraz jako przedstawicielka redakcji  Karolina Zientek wraz z dziewczynami ze szkoły makijażu.

Wiele nie będę rozpisywać się na temat warsztatów, gdyż opinia o nich nie należy do mnie, ale do samych uczestniczek ,które mam nadzieję napiszą co sądzą o warsztatach.
Mogę napisać jedynie tyle że atmosfera była świetna, bardzo miło wspominam warsztaty, oraz cieszę się bardzo że miała okazje poznać tak wspaniałe dziewczyny :)
Mam nadzieję, że uda nam się zorganizować kolejne takie wydarzenie i będzie możliwość ponownego spotkania i poznania nowych osób.

Zapraszam do "zdjęciowej" relacji z warsztatów :)
















Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Świetna sprawa takie spotkania.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną zabawę mieliście, zazdroszczę, szkoda że ode mnie tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie warsztaty:) Chciałabym kiedyś w takich wziąć udział:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)