poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach (mobile mix ) / #20

Witam serdecznie i jak zwykle w poniedziałek zapraszam Was na przegląd tygodnia, a w minionym tygodniu działo się oj działo, a wszystko za sprawą otwarcia Akademii Piękna Glazel w Bielsku Białej na którym miałam okazję się pojawić :)
Ale o tym i o innych fajnych rzeczach z minionego tygodnia przeczytacie poniżej :)
Zapraszam może Was nie zanudzę :D

1 Nowy pomocnik w regularnych ćwiczeniach, już dziś mogę napisać, że daje wycisk, nie dają rady jak na razie dłużej niż 10 minut bez przerwy hehehe :D
2 We wtorek dotarło do mnie kurierem zaproszenie na otwarcie Akademii Piękna Glazel, oczywiście z zaproszenia skorzystałam, ale o tym przeczytacie poniżej :D
3 Wspaniały dzień z kawką na ogródku, słoneczko ładnie grzało więc przyjemniej można było posiedzieć :)
4 Raz słońce a raz deszcz.
5 No i w efekcie mieliśmy pierwszą tęczę w tym roku, przynajmniej ja pierwszy raz ją widziałam po zimie :D
6 Znajoma przybyła i włoski mi zrobiła na event z okazji otwarcia Akademii Piękna Glazel w Bielsku Białej, trzeba było się jakoś porządnie ogarnąć, aby wyglądać przyzwoicie wśród tłumów ludzi :D Dawno moje włosy nie były prostowane nie wiedziałam nawet że już są aż tak mega długie, przyda im się małe podcięcie, ale to już przy okazji keratynowego prostowania włosów na które się skuszę w maju :)
7 Okazały torcik dla Glazel, nie miałam okazji go skosztować, wiecie dieta i tego się trzymam :D
8 Pięknie urządzona sala Akademii czego nie widać na zdjęciu dokładnie bo oślepiły żarówki w lustrach, ale wnętrze jest cudowne, wyposażenie świetne, sama z przyjemnością chciałabym w takiej sali pracować :D
9 Na otwarcie wybrałam się ze znaną Wam Karolinką, oraz moją znajomą wizażystką tv Klaudią :)
W grupie raźniej i weselej :D
10 Pozujemy do wspólnego zdjęcia :D
11 Mix z otwarcie, kosmetyki były wszędzie i my też heheheh
Naprawdę czas spędzony w świetnej atmosferze, miło mi było spotkać się z dziewczynami poraz kolejny i mam nadzieję że niebawem równiez się widzimy, ale już na evencie organizowanym przeze mnie z okazji wydania cudnego albumu ślubnego, już dziś mogę Wam zdradzić że będzie mega cudowny i wspaniały, takie pierwsze moje dziecko w druku :D Ale jeśli jesteście zainteresowane albumem śledźcie fb e-makeupowni  i mojego bloga oraz fb tam zawsze jest najwięcej informacji :)
Album będzie unikatowy i za niedługo ruszą zamówienia albumu :D Ilość egzemplarzy będzie ograniczona :)
12 Piękne magnolie na pięknym niebieskim niebie taką wiosnę uwielbiam :D

To by było na tyle kto dobrnął do końca ten szczęśliwiec , kto nie niech żałuje hehehe humor przy poniedziałku mi dopisuje, oby cały tydzień taki był :)


Zapraszam Was również do skorzystania z kodu rabatowego na zakup kosmetyków Couler Caramel http://produkty-eko.pl/  na hasło e-makeupownia zakupicie je z 10% rabatem
Wkrótce u mnie na blogu więcej informacji na temat tych kosmetyków :)

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)