niedziela, 5 stycznia 2014

TOP 10 / najchętniej czytane posty w 2013 roku

Hej, dziś przychodzę do Was z drugim postem, tym razem podsumowanie roku 2013 na blogu, czyli przedstawię Wam najchętniej czytane posty :)
Pierwszy raz przyjrzałam się dokładnie statystykom postów z minionego roku i powiem Wam, że w niektórych przypadkach nie spodziewałam się aż takiej popularności :)
Jak widać królują makijaże jak i zakupy w zestawieniu znalazła się aż jedna recenzja, chyba nie lubicie ich u mnie za bardzo czytać haha :D
Dziękuję Wam serdecznie za ten cały rok i za 3 lata blogowania, za kilka dni blog będzie obchodził 3 rocznicę i z tej okazji szykuję rozdanie :)




1 Post o moich nowych nabytkach pędzlowych pedzle-real-techniques-hakuro-nowosci
2 Post na temat czym i jak robię zdjęcia  moje-zdjecia-czyli-jak-gdzie-i-czym
3 Historia z kufrem długa-historia-z-kufrem-w-tle
4 Zakupy z Rossmana  zakupy-rossmann-ulegam-promocji
5 Sylwestrowy makijaż cieniami Glazel makijaz-kolorowy-sylwester-cieniami 
6 Makijaż w brązie i czerwieni  braz-i-intensywana-czerwien-makijaz.html
7 Step bordo i brąz  /bordo-braz-fiolet-step-by-step.html
8 Rozświetlacz MeMeMe  mememe-rozswietlacz-do-twarzy-w-pynie.html
9 Lista prezentowa /swiateczna-lista-prezentowa-mikoaju.html
10 Makijaż w brokacje  brokatowy-sylwester-makijaz-sesja-studio.html

Robiłyście na swoich blogach już takie zestawiania ? Co było hitem 2013 roku ?

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Ja jestem u Ciebie od niedawna ale chętnie zaglądam i zapoznam się z poprzednimi postami :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj chyba sprawdzał listę co musi dokupić często skoro post w pierwszej dziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle stos nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie :)